hoi dames! ik weet het de wereld is niet eerlijk verdeeld, ik ben 163 en weeg maar 46 kilo, (altijd al zo geweest het is mijn bouw verder top gezond) ik kom geen gram aan wat ik soms erg vervelend vind ook met kleding kopen ect. nu vraag ik me af, zou je het ook sneller zien dat ik zwanger ben? en is er wel positie kleding in maat super klein? ik durf het soms bijna niet te zeggen maar ik verheug me er op dat de weegschaal straks eens omhoog gaat wie heeft hier het zelfde?
Mag je gerust zeggen! Het is voor sommigen net zo lastig om er een paar kilo´s bij te krijgen dan voor een ander om ze eraf te krijgen.. Ik heb niet hetzelfde, maar mijn vriendin is gewoon echt mager, maar die kreeg toch echt een heel lief schattig buikje hoor! Kon je goed zien dat ze zwanger was, alleen het werd niet een hele dikke buik.. En in het begin zag je er eigenlijk niks van.. Pas bij de 14e week begon je het wat te zien.. Zij liep altijd in leuke kleren, maar of dit lastig was om te vinden weet ik eigenlijk niet..
Hier duurde het wel even voor je een echte zwangervuik zag Met 15 weken ongeveer en na 20 weken begon ik echt te groeien Ben ik totaal 27 kg aangekomen Dus ik had geen maar mini nodig om aan te doen haha En aangezien je vast wel wat zal aankomen ga je dan richtinf een 'normale' maat dus word het wat makkelijker Ik ben trouwens 1.60 en 47 kilo (Ondertussen zwaarder door medicijnen)
Ik ben 173 en 52 kilo. Zit op de grens van ondergewicht. Mijn eerste zwangerschap was de eerste helft echt amper te zien. Ik geloof dat ik tot 20 weken m'n eigen broeken nog aan had. Misschien met een knoopje los, mAar dat weet ik niet meer. Ik heb het heel lang geheim kunnen houden
Ik ben altijd slank geweest door veel sporten. Bij mij zag al licht iets vanaf 11 weken. Nu echt al goed zichtbaar. Draag vanaf 14 weken zwangerschapsbroeken omdat mijn eigen broeken echt niet meer lekker zaten.
Ik ben 175 en 54 kilo. De laatste kilo ben ik aangekomen tijdens deze zwangerschap. Ik heb nog geen idee of je snel een buikje gaat zien maar ik pas al bijna niet meer in m'n broeken. Gisteren toch maar een maatje groter gekocht. Vooral 's avonds heb ik echt een "dikke" buik. Ook ik zou heel erg blij zijn als er wat kilootjes bij komen
Ik denj dat wij ongeveer dezelfde bouw hebben. Dus ben ook benieuwd. Een vriendin van mij is precies hetzelfde en is nu bijna 20 weken maar je ziet nog niks.
denk dat het niet sneller gaat dan bij een ander je kindje is het eerste 1.5 trimester nog zo klein en zit zo diep dat het niet snel zichtbaar is voor anderen. Vriendin was 36 weken zwanger en toen zag je een beetje dat ze zwanger was en die is ook erg slank. Ligt er ook maar net aan of je kindje heel diep ligt enzo, of je sterke buikspieren hebt enzo
Ik ben ook super slank, bij de eerste duurde het echt heel lang (ruim 6 maanden) voordat anderen zagen dat ik zwanger was, maar ik ben wel lang (1.80) en ik hoor dat dat vooral veel kan schelen. Bij de tweede ging het allemaal wat vlugger met het buikje.
Hier hetzelfde, super slank, nu ruim 18 week zwanger en er begint heeeel licht buikje zichtbaar te worden. Kan mn gewone broeken nog aan, met knoopje los, maar zwangerschapsbroek zit lekkerder.
Hier hetzelfde! 175cm en 50 kg voor de zwangerschap. Zitten nu 4 (bijna 5) extra kilo's aan, wat ik helemaal niet erg vind natuurlijk . Ik vond het wel lastig met leuke zwangerschapsjeans kopen, want de meeste beginnen bij maat 26 of zelfs 27, en ik heb eigenlijk maat 25. Maar bij h&m heb ik ondertussen 2 leuke zwangerschapsjeans kunnen kopen in maat 34! Bij mij begon mijn buik een beetje zichtbaar te worden bij 15 weken, maar nu sinds een week zie ik mensen op straat echt kijken (ben nu 20 weken) en vragen mensen het ook af en toe aan me. Maar het ligt ook echt aan je bouw, ik draag wel heel erg naar voren dus dan zie je het wel sneller.