Ik weet niet wat ik moet denken.

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door butterfly24, 28 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. butterfly24

butterfly24 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.187
    51
    48
    begeleidster
    friesland
    Ik ben een week over tijd. Ik heb vorige week verschillende testen gedaan die heel erg licht waren. Uiteindelijk heb ik een test digitaal van clear bleu gehaald. Deze gaf aan zwanger, ik kon het niet geloven en heb de test drie keer herhaald en drie keer zwanger.
    Ik kon het niet geloven....... en heb vandaag weer een test gedaan. Deze test was weer heel vaag, geen clear bleu. DEze test was eigenlijk nog wat vager dan de anderen van afgelopen week. Ik werd gek en heb weer een CB test gedaan, geen digitale. Hierop zag ik wel een plus teken. Niet enorm duidelijk hoor. Wel zichtbaar. Ik word helemaal gek. vooral als ik de miskraam verhalen lees. Het is zo dat ik twee weken geleden ineens zijsteek kreeg. Gewoon een flinke steek, ben toen ook even gaan liggen en na 10 minuten ging het ook wel weer goed.
    Heb dit eerder gehad toe ik vette saus bij mijn macarion at. Twee weken geleden wist ik niet dat ik zwanger kon zijn ofzow.
    Ik ben nu een week over tijd, heb geen bloedingen gehad.
    Wel zere tepels, heel erg moe. Maar de pijnlijke tepels vallen nu reuze mee. Heb totaal geen zwanger zijn gevoel, al is het nog pril. Maar ik ben zooooooooo bang dat het is misgegaan.
    Wat kun je er over zeggen?
    Is het gewoon dat de testen vaag blijven?

2. Brigitte

Brigitte VIP lid

25 sep 2006
    6.432
    5
    38
    Hoi Butterfly24,

je ben techt zwanger hoor. Wanneer je over een week nog eens test, zal de test waarschijnlijk donkerder zijn. Maar een aantal maal een plusje echt zwanger, dus gefeliciteerd!

Groetjes Brigitte

3. butterfly24

butterfly24 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.187
    51
    48
    begeleidster
    friesland
    Vanmorgen heb ik weer getest, en deze was niet echt positief te noemen.
    Ging ook niet helemaal goed geloof ik.
    Maar ik ben zo bang dat het is misgegaan, zo bang.
    Gebeurd het vaak dat het mis is en je geen bloeding hebt gehad?
    Clear bleu digitaal was echt positief. Stel het zou zijn misgegaan, dan blikjft het hcg hormoon toch in je bloed zitten? Kan de clear bleu ook daarom positief zijn geweest?

Deel Deze Pagina