Hoi, Gisterenavond lag ik op de bank en draaide me om en voelde wat 'lopen'. Dit had ik al eerder gevoeld, maar toen was het afscheiding, heb ik toch vaker last van gehad tijdens mijn zwangerschap. Nu was het alleen wat meer, en daarna was ook mijn broek echt wel een beetje nat. Dit was om 11 uur. Voor de rest geen vochtverlies meer gehad, en geen wee of iets wat erop lijkt. Wel een beetje buikpijn, niets bijzonders. Kan het zijn dat ik vruchtwater verloren ben? Kindje is trouwens ingedaaid (vbibi staat op mijn kaart)... Groetjes, Marieke
Hoi Marieke, meestal als je vliezen zijn gebroken blijft het wle langs je been sijpelen. Hoeft niet in grote hoeveelheden te zijn, vooral niet als net als bij jou het hoofdje al diep zit ingedaald. Je kunt op het laatst wel eens wat opgehoopte afscheiding ineens verliezen als je bv opstaat op je omdraait. Je hele broekje kan er inderdaad ant van zijn. Als je nu morgen weer denkt wat te verliezen moet je je vk of gyn maar eens bellen, want die kunnen dan even observeren/uitvragen of het daadwerkelijk gebroken vliezen kunnen zijn. Groetjes Brigitte
Hoi, Ik heb gisteren inderdaad voor de zekerheid de verloskundige nog even gebeld en die vertelde inderdaad hetzelfde. Geen vruchtwater dus. Bedankt voor je reactie.