eerst positief, dan negatief. testen en een ongi die uitblijft, pijnlijke rug en pijnlijke borsten en buik... oma net overleden, allebei balende van het werk en overal om janken.. pff herken mezelf niet meer...... Laat die ongi maar komen, weet ik tenminste waar ik aan toe ben.
Meid, gecondoleerd met je oma en dan erom heen nog al die vrouwelijke omstandigheden! Het is geen pretje, hopelijk komt je ongi snel en kun je weer verder klussen Hoe zit het met die test, eerst posi daarna nega? Welk merk testen heb je gedaan en hoeveel dagen zaten er tussen de test?
had er 3 positief... zaten meerdere dagen tussen eigenlijk. Gisteren na 3 dagen overtijd de predicor gedaan en die was negatief. Degene die positief waren die zijn van sensitest.. 2 x een dipstick waarvan er zoiezo 1 op 1 dag overtijd..
Das wel verwarrend dan... maar het kan nog alle kanten op... misschien heeft de predictor iets langer bij jouw nodig om positief aan te geven...? Dat hoor je weleens vaker...
Maar ook de rest van de dipsticks waren negatief van sensitest.. Als je me je adres mailt link ik hem wel door, kun je het evt zelf zien..