Miskraam?

Discussion in 'Miskraam' started by MamavanC, Aug 29, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. MamavanC

MamavanC Lid

Aug 29, 2011
    31
    0
    0
    NULL
    Almelo
    Hallo dames! ik voelde me de afgelopen 2 maanden echt zwanger! ik heb geen test gedaan uit angst. maar ik had alle symptomen die ik bij me eerste ook had! me buik voelde ook heel raar aan beetje opgezet/bol! ik ben dus eigenlijk 2 maanden niet ongesteld geweest.. en na 2 maanden en 2 weken... bloedverlies... ik had al 2 a 3 dagen krampen in me buik, precies bij me baarmoeder. ik verging af en toe van de steken! 2 a 3 dagen daarna.. bloedverlies.. is dit een miskraam geweest. ik bedoel.. niet dat jullie het weten. maar zou het kunnen?

Liefs

2. Pomm

Pomm Fanatiek lid

Nov 23, 2010
    4,554
    116
    63
    Ik kan je geen antwoord geven op je vraag. Het is een mogelijkheid dat je een cyclus hebt overgeslagen dat komt soms voor.
    Mag ik vragen waarom je niet eerder hebt getest? Wanneer is het bloeden begonnen?
    Als dit bijvoorbeeld gister of eergister is dan moet een zwangerschapstest nog positief zijn, of je kan bloed laten prikken?

3. Lizzy1986

Lizzy1986 Fanatiek lid

Feb 22, 2011
    4,230
    28
    48
    Female
    Noord-Brabant
    Het zou zomaar kunnen als je al 2 maanden niet ongesteld bent geweest..
    Is lastig te bepalen aangezien je niet getest hebt.
    Misschien toch de dokter bellen misschien kan die uitsluitsel geven..
    Sterkte

4. MamavanC

MamavanC Lid

Aug 29, 2011
    31
    0
    0
    NULL
    Almelo
    okee. t is nu al te laat denk ik. het is nu ongeveer 4 dagen terug. ik durfde geen test te doen. was te onzeker.. Maar 2 maanden niet ongesteld geweest heb ik nog nooit gehad. wel eens 2 weken niet ongesteld geweest maar 2 maanden nooit! ik heb altijd een normaal cyclus gehad..

5. Lizzy1986

Lizzy1986 Fanatiek lid

Feb 22, 2011
    4,230
    28
    48
    Female
    Noord-Brabant
    Als je zwanger was was je dat een week of 8 ongeveer.. Dan is de kans best groot dat het hcg nog niet uit je bloed is ern je licht positief test..
    Daarbij komt dat bloedverlies niet altijd fout is. in combinatie met krampen vaak wel maar het hoeft niet.. K zou toch een testje wagen..

6. charity2010

charity2010 Fanatiek lid

Mar 29, 2011
    4,322
    0
    36
    Fulltime huismama :D.
    Overijssel.
    Ik zou indd toch nog een testje halen voor de zekerheid.. Tenzij je het niet zou willen weten natuurlijk. Ook opletten of je niets verliest. Bij 8 weken is (mijn ervaring) 'het' toch al redelijk groot, dat je dat echt niet ongemerkt verliest...

7. raspberry

raspberry Niet meer actief

Ik zou ook even een testje doen, dan weet je of er HCG zit. Zoja: dan even naar de huisarts en zien dat je een echo krijgt, want het kan mis zijn, maar het kan ook gewoon goed gaan na bloedverlies.

En de volgende keer wel eerder testen he?!? ;) Je kop in het zand steken, helpt niet zoveel... :(

Share This Page