Het was mezelf ook al een beetje opgevallen maar omdat er nu ook iemand wat van zei vraag ik me af of het wel okee is... Mijn zwangere buik hangt best laag... Maar degene die mij er zojuist op aansprak zei dat dat eigenlijk pas vlakvoor de bevalling gebeurt? En ik ben pas in november uitgerekend? Moet ik me nou zorgen maken??
Die van mij hangt ook laag. Ze denken allemaal dat ik een meid krijg hahaha ze zitten toch helemaal verkeerd.
Mijn buik hangt nu ook laag handerhalve week had ik nog een flinke buik . Van het weekend toen ik in de douche stond en naar beneden keek dacht ik wel even waar is mn buik gebleven.
Ja, eerste kindjes kunnen al rond week 32 indalen en dat zal bij jou wel het geval zijn. Maar het heeft inderdaad helemaal niets te zeggen over wanneer je zult bevallen. Groetjes, Nikki F
Mijn buik hangt een stuk lager wanneer de kleine met z'n koppie naar beneden ligt en hoger wanneer hij in stuit ligt. Misschien speelt dat mee? En indalen kan idd al best vroeg in de zwangerschap.
Oh gelukkig, dankjulliewel voor de antwoorden. Als ik nu ook terugdenk, heeft mijn buik eigenlijk nooit hoog gezeten, het is dus ook niet ineens laag, het is vanaf het begin al een lage buik geweest....