Vermoedelijk vorige week dinsdag mn eisprong gehad. Nu begon het bloedverlies afgelopen maandag, af en toe een veeg bloed als ik naar de wc ging. Ook dinsdag een paar keer. Gisteren wat meer, had een maandverbandje nodig. Dit was dus maar 1x en verder alleen maar een drup bloed, net als die maandag en dinsdag. Ik hoop dat dit een menstruatie is maar dat het alleen nog niet door zet. Bij de 2e keer dat ik zwanger bleek had ik een volle week eem menstruatie maar bleek ik toch zwanger. (Wat uitgelopen is op een miskraam). Maar wat moet ik nu doen? Kan nog niet testen voor de zekerheid. Maar hoe zit het met beginnen met spuiten?
Ik heb nog geen signalen die duiden op een zwangerschap maar ook geen buikpijn of rugpijn wat ik altijd heb als ik ongesteld moet worden.
Even overleggen met je fertiliteits afdeling, bijvoorbeeld of er een uitgangs echo gemaakt kan worden voor alle zekerheid. Mocht daar iets van een zwangerschaps ring of verdikte baarmoederslijmvlies gezien worden is het niet verstandig om te beginnen met spuiten maar af te wachten tot je een goede zwangerschaps test kunt doen.
Naar die onzekerheid meid! Je hoeft helemaal geen signalen te hebben die wijzen op een zwangerschap he! Ik voelde ook helemaal niets. het kan een heftige innestelingsbloeding zijn. Ik zou wachten tot nod, dan testen en kijken wat de bloeding doet en daarna de arts bellen. Sterkte!
We zullen het morgen wel zien of horen in het ziekenhuis. Ben blij dat ik nog voor het weekend terecht kan. Dat is inderdaad waar Nepthys, dat je niks hoeft te voelen. Ik ga er direct vanuit dat ik dezelfde symptomen heb als de vorige 2 keer dat ik zwanger was.
Ik ben net voor een echo geweest. Waarschijnlijk heb ik geen goede eisprong gehad omdat ik geen pregnyl gezet hebt. Daardoor is de menstruatie erg licht en zit er helaas een cyste. Volgende week terug en dan weet ik of ik mag spuiten. Nu een weekje wachten. Hopelijk daarna geen gekke dingen meer.
Wat naar meid! Hopelijk mag je snel weer verder. Ik denk aan je en duim voor je. Idd; symptomen verschillen per zwangerschap! Raar dat je bijv. van de 1 dus vreselijk misselijk kan zijn en bij de ander nergens last van hebt.