Hoi, Mijn lieve kleine engel is van slag ze is nu 4,5 maand en super onrustig tijdens het drinken wil niet spelen wil alleen maar in bedje liggen. Zelf bij mama hangen wil ze niet. Ze heeft verborgen reflux maar dat is goed onder controle. Verder huilt ze niet alleen maar klachelijk jengelen maar je kunt het niet goed doen. Ze slaapt bijna de hele dag en nacht. Kan dit een sprongetje zijn? Ik vind het zo sneu dat ik niets kan doen voor der. Weten jullie wat het kan zijn?
Is ze al langer zo of pas sinds een paar dagen?? Want als dat laatste het geval is zou ik toch ff langs de HA gaan.... Als het al lang zo is zou ik het gewoon zo laten, de ene heeft nou eenmaal meer slaap nodig als de ander.
Hier voor sliep ze niet zoveel. het is eigenlijk sinds een weekje of 1,5. Ik moet morgen toch voor mezelf dan zal ik het gelijk eens vragen.
19 weken sprongetje ? Die vond ik hier wel heel pittig hij duurde ook wel 4 weken als ik het me goed herinner ! Suc6
Die van mij is nu ook al 1,5 week zo en hij is nu bijna 5 maanden. Hij slaapt veel en goed en als hij wakker en uit bed is, is hij steeds aan het mopperen. Alles is maar 5/ 10 minuutjes leuk. Het lijkt wel alsof het na het sprongetje is (hij is nu 21 weken en zou dus volgens "het boekje" nu juist even niet een sprongetje zitten) en hij nu beseft dat hij veel meer wil dan dat hij kan... Maar kan ook een groeisprong zijn of tandjes (kwijlt en bijt continue). Wisten we het maar he! Zou soms wel zo makkelijk zijn.
Hey Jessi Lucas heeft ook ineens enorme slaapdagen...mn moeder is nu hier en we moeten hem voor iedere fles wakker maken...dat is hier nog NOOIT gebeurd. Lucas slaapt normaal overdag heel weinig. Nu vanmorgen 2,5 uur...vanmiddag 2 uur en nu ligt hij alweer op bed. Zonder te moppperen (dat komt normaal ook niet voor). Hiervoor is hij wel 10 dagen heel onrustig geweest met veel huilen, dus misschien dat hij slaap aan het inhalen is van die vermoeide dagen. Overigens kwam hij vannacht ineens om 3 uur weer... Heeft ze hiervoor ook slechte dagen gehad? Met huilen enz? dan zou het toch de 19 weken sprong wel kunnen zijn! p.s. mooie profielfoto trouwens!!
met 4,5 hebben (19 weken) ze een grongetje en volgens het boek is het een pittig sprongetje en kan lang duren. tekst uit het boek : vanaf deze leeftijd duren de hangerige periodes langer dan voorheen. Deze keer duurt hij meestal vijf weken. Maar hij kan ook een of zes weken duren. kortom : suc6!
Toendertijd (lijkt al weer zo lang geleden ) hadden wij ook zo'n omschakeling. Ze sliep hier overdag ook altijd heel slecht en ineens ging ze wel slapen en doet dit tot nu toe nog altijd zonder mopperen... Dus hopelijk is dit voor jullie ook een omslag!
En slaapt ze dan 's nachts ook gewoon goed? Laten we hopen dat het zo blijft, want ik heb er een heel lief, uitgerust en blij ventje aan over gehouden nu!
Ja hoor, met af en toe wat mindere periodes (tandjes/ziek etc), maar sliep 's nachts wel goed. (vanaf begin eigenlijk al!) Merk hier ook verschil hoor als ze eens slecht of niet geslapen heeft, is het humeur vaak niet al te best....