Wow wat een ontwikkelingen! Dus toch zoals je al dacht, en dat je hem al gesproken hebt. Ben erg benieuwd hoe je dat hebt ervaren.
Jeetje wat een stroom versnellingen! Veel succes en sterkte. Hopelijk komt het door jou gewenste resultaat uit.
He meiden nou om het even kort te houden. Ja hij had mij al 10 jaar eerder verwacht. Ik heb mijn moeder direct geconfronteerd natuurlijk. Met het gevolg dat ik door haar ben geblokkeerd. kan haar op geen mogelijkheid meer bereiken hij wil mij alles graag uitleggen ook zijn hun toen na 9 maanden gescheiden omdat zei met een ander in bed lag ( R dus ) Ook was mijn moeder alleen maar uit op geld en heb ze heb in die 9 maanden hoop geld afhandig gemaakt. En na 10 jaar hebben ze nog een keer in de rechtbank gestaan. R wilde mij al eerder erkennen maar mijn Vader heeft dat dus tegengehouden ze hebben bij hem aan de deur gestaan voor een handtekenining en hij weigerde ik krijg nu de ene na de ander berichtverzoeken van ''familie'' hij is namelijk wel eerlijk geweest naar zijn familie. En ook naar zijn vrouw nu hun weten altijd dat ik bestaan heb ik heb 2 uur met hem aan de telefoon gezeten hij woont niet eens ver van mijn moeder vandaan hij wilt mij een hoop uitleggen en ik ga zondag morgen dus ook even langs ik wil meer weten van toen ook is hij wel berijd een dna test te doen maar hij weet zeker dat ik van hem ben. hij heeft mij altijd als klein meisje wel gezien maar mijn moeder liep altijd gelijk de andere kant op met mij
Wauw. zelfs voor mij is dit mooi en emotioneel erg zwaar om te lezen. Laat staan voor jouw. Heftig. Ook voor je biologische vader. Ik vind het mooi om te lezen dat hij zijn vrouw verteld heeft van jouw. Dat hij dus wel wou naar jouw maar niet kon. ik zou je moeder persoonlijk met rust laten en niet meer op of omkijken en als je die behoefte voelt langzaam aan (binnen jouw kaders) een eventuele band op te bouwen met hem. Succes en sterkte!
Ik denk dat de klap zondag pas komt hoor ik vind het nu nog een beetje onwerkelijk allemaal. het is wel heel verwarrend alles om zo te horen moet ik zeggen. Hij heeft ook niet geslapen haha maar hij is wel dus altijd eerlijk geweest want iedereen in zijn familie wil mij zien!
Wat bijzonder! Ik hoop dat je op de eerste dag in het nieuwe jaar een mooie en herkenbare dag gaat krijgen meid!!! Spannend! Hou je ons op de hoogte?
Wauw! Wat mooi van je vader dat hij jou nooit vergeten is! En wat verschrikkelijk van je moeder en R hoe zij het naar hun draaien hebben gezet. Wat zal je vader zich verloren gevoelt hebben. Ik hoop het allerbeste voor je, met je vader en ook met je moeder.
Jeetje, wat veel om te verwerken zeg, in zo'n korte tijd. Ook voor je vader. Het lijkt mij heel moeilijk en heftig om de emoties bij te kunnen benen. Erg fijn dat je vader je graag wilt zien en spreken. Dat zegt al heel erg veel. En ook zijn familie, dat dus ook jouw familie is. Het klinkt alsof hij een hele zware tijd heeft gehad. En al die tijd woonde hij blijkbaar "gewoon" in de buurt. Ik wil je heel veel moois en geluk wensen in 2017! De band met je moeder was toch al niet meer goed. Ik denk dat je haar maar (even) moet laten gaan. Het gaat nu om jou (en om je vader).
Wow wat een verhaal zeg! Echt enorm dapper van je dat je hem gelijk hebt gebeld! En erg jammer dat je moeder zo doet en heeft gedaan. Ik wens je heel veel geluk en een fijne tijd met je vader!
Wow kippenvel lovepeet! Wat ik enorm fijn voor je vind is dat je zo met open armen word ontvangen. Helemaal aks ik lees wat voor relatie je hebt met je familie.
Snap ik. Vergeet niet om jezelf hierin op nummer 1 te zetten he! veel sterkte en succes gewenst zondag! Ik hoop dat je er ook een beetje van kan genieten.
Wauw dat is ff heel snel gegaan! Wat fijn dat zijn familie weet van jou bestaan, klinkt iig heel positief. Een heel verschil vergeleken met je moeder en R. Heel veel succes zondag!
klinkt zeker positief.. Wat dat betreft heb ik opeens een familie meer en een moeder en een zusje minder..
Wat een verhaal zeg! Wat fijn dat je zo met open armen ontvangen wordt. Ik ben heel benieuwd hoe het zondag gaat lopen. Ik hoop het allerbeste voor je!
Ik vind het fijn voor je dat je nu eindelijk weet wie je vader is. fijn ook dat zijn kant van de familie voor je openstaat. Houd er alleen wel rekening mee dat je nu alleen zijn kant van het verhaal hoort, hij zal misschien je moeder zwart willen maken, terecht misschien, maar misschien ook onterecht. Mijn advies is om te proberen hier neutraal in te blijven staan, wel zijn kant aanhoren, maar niet gelijk denken van: oooooh moeder is direct de boosdoener. Moeiijk misschien, maar probeer afstand te houden van de problemen die jouw ouders onderling hadden. Uiteraard wens ik je veel succes morgen en heel veel geluk in de toekomt met je vader. Wb je moeder: die draait misschien ooit wel weer bij, zo niet, doet ze dat zichzelf aan
Ach meid, ik heb het er koud van. Aan de ene kant zo mooi dat je welkom bent in de familie en dat deze mensen zolang op je gewacht hebben. En aan de andere kant je moeder en zusje kwijt. Wat ongelooflijk heftig! Ik wens je heel veel geluk, liefde en rust toe.