mijn tante heeft hem alleen op een foto gezien en lag destijds in ruzie met mijn moeder en opa en oma . dus dat werkt niet die zijn er allemaal niet bij geweest in die tijd. ( waarom hadden ze ruzie. dat zal ook niet zonder reden zijn )
En wanneer is je moeder gescheiden van haar eerste man? wil je die aan je rijtje toevoegen? of weet je dat niet?
Misschien al gevraagd maar ik heb de reacties nog niet allemaal gelezen: Heb je nog verdere broers of zussen? Je zou met hen een dnatest kunnen doen om in ieder geval te kijken of jullie dezelfde vader hebben of niet. Edit: lees nu dat zusje niet mee wil werken, zonde zeg!
Nee, als je mocht hertrouwen na 306 dagen, mocht je wel 2 weken daarvoor in ondertrouw, als de huwelijksdatum maar vanaf dag 306 was. Dit gold trouwens ook voor weduwen, alleen voor vrouwen dus, mannen mochten wel direct hertrouwen zodra de scheiding was uitgesproken. Dit ivm zwangerschapsduur.
nee mijn zusje is eigenwijs en geloofd alles wat mijn moeder zegt. Terwijl mijn moeder helaas weinig waarheden verteld.
Het ergste is ik zit hier al jaren mee mijn ouders zijn niet in wil om een dna test af te voeren mijn opa ( moeders kant) leeft niet meer mijn oma ( moeders kant ) doet alles wat mijn moeder zegt mijn zusje net zo mijn opa en oma van mijn vaders kant. Durf ik het eerlijk gezegd niet aan te vragen als ik eerlijk mag zijn. Die mensen zijn al oud. maar als ik het over mijn moeder heb laten ze wel heel erg doorschermeren haar niet te mogen dat weet ik al jaren ik werd ook altijd door ze gepamperd. En nog altijd haha ( wel erg lief trouwens )
Kun je niks via mijnoverheid.nl? Heb je een digid, om in te loggen? Daar kun je je gegevens inzien en kun je ook je geboorteakte inzien of opvragen.
Het lijkt erop dat je opa en oma van vaders kant je enige hoop zijn.. zou toch de stoute schoene aantrekken en het ze vragen als ik jou was
Ik ben bang dat die niets gaan zeggen ik heb al vaker wel iets door laten schemeren maar ze willen er niet over praten ik snap het ook wel want als mijn vader niet mijn bio vader is denken hun waarschijnlijk dat ze mij ook kwijt zijn en die mensen zijn eind 70 En al niet goed in gezondheid. en dan verraden ze hun eigen zoon ook
Niet alles gelezen maar misschien kun je het programma DNA Onbekend schrijven. Dit is niet ieder zijn keuze om dit publiekelijk te doen maar het zou je verder kunnen helpen?
Ik zou nogmaals je zus vragen. Misschien als je straks wat meer bewijs hebt. (Geboorte akte, het feit dat je pas 6 maanden na je geboorte bent erkent, het verhaal van je opa.)