Ik kan me de schrik best voorstellen ondanks je het al vermoedde. Succes met verdere antwoorden vinden
Fijn zeg dat je nu eindelijk de waarheid weet!! Wat is het toch erg om daarover te liegen tegen je eigen dochter. Las dat je hem al opgezocht hebt op fb. Succes met het vervolg. Snap best dat je meer over hem zou willen weten. Heb je half broers zussen. Ik hoop voor je dat hij er voor open staat en misschien kan uitleggen wat er allemaal gebeurt is in die tijd.
Oef kippenvel! Wat onwijs heftig voor je zeg. Ik hoop dat je vader gaat reageren en jij antwoord krijgt op je vragen. Heel veel sterkte!
Oef... spannend hoor... Weet je zeker dat deze man, die je op FB hebt gevonden, ook dezelfde persoon is? Er zijn meer mensen met dezelfde naam en niet iedereen heeft FB. Het scheelt in elk geval, dat je vader van jouw bestaan af weet. Dat scheelt al een deel van de schrik aan zijn kant. Maar ja, je weet niet met wie je te maken hebt en of hij überhaupt wel contact wil met je. Ik hoop dat het een aardige vent is, die je wel wil leren kennen. Heel veel succes!
Heftig! Doe wat goed voelt voor jou, houdt er wel rekening mee dat dat misschien niet goed voelt voor een ander. Ik hoop dat je biologische vader reageert voor jou maar voor hem is t misschien ook een hele schok. Weet hij van je bestaan? Sorry als ik dat gemist heb.
Fijn dat je nu de waarheid weet. Veel succes in je zoektocht naar meer antwoorden. Hopelijk zul je dan rust krijgen. Ik hoop dat je ons op de hoogte zal houden!
Jemig meid, wat een ontwikkeling! Sterkte en succes (gut, welke woorden gebruik je bij dit soort gevallen. )
Hoe is je gesprek gegaan? Wist hij van jou bestaan af of heeft je moeder het toendertijd ook verzwegen
Wow! Lijkt me heel confronterend om dan toch een andere naam op papier te zien staan! En dan ook meteen contact met hem gezocht! Hopelijk is het gesprek goed verlopen en heeft hij je wat antwoorden kunnen geven... Veel sterkte met het geven van een plaats aan dit alles...