Hallo Meiden! Heb een vraag!? Ik zit nu op cyclus dag 8, over een paar dagen moet ik mij ei krijgen.. Nou hebben we eergister voor het laatst geklust en heb ik net een beetje bloed afveegd, ik had ook een klein beetje in mijn string.. Iemand een idee wat dit is en hoe dat kan?? Maak me een klein beetje zorgen, vind dit namelijk heel raar omdat ik ook mijn ei nog niet gehad heb deze maand.. Hopelijk kan iemand mij helpen! ____________ Liefs Amigo
Hi Amigo, Kan het kloppen dat je net gestopt bent met de pil? Aan je cyclus te zien denk ik het haast wel, het kan zijn dat het nog met het ontpillen te maken heeft...en dat je tussentijds dus toch nog wat bloed verliest.... anders zou ik het ook niet weten.. Knuf
Dankje voor je snelle reactie! Ik ben inderdaad pas sinds augustus gestopt met de pil.. Mijn eerste cyclus was netjes 28 dagen en heb tussentijds geen bloedverlies gehad.. Daarom vind ik het raar dat ik het nu wel heb.. Heeft dit dan ook gevolg voor deze cyclus waar ik nu in zit? Kan het daardoor zijn dat mijn ei later is?? ______________ Liefs Amigo
Ontpillen kan ook na een aantal maanden nog effect hebben op je cyclus, zo had ik afgelopen maand echt alle zwangerschapsverschijnselen die er maar zijn, dit bleek gewoon een naderende ongi te zijn. Soms kan er tijdens de sex een adertje geraakr zijn waardooe je ieta bloed verliest. Als je verder geen bloed bent verloren lijkt het mij niet dat dit invloed heeft op je eisprong. Als je echt twijfelt kan je altijd de HA bellen. Knuf