rare menstruatie

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Muisje88, 29 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Muisje88

Muisje88 Bekend lid

9 jul 2010
    720
    0
    0
    Nagelstyliste en kapster
    Friesland
    Ik ben zondag ongesteld geworden maar was lichter dan ik normaal ben als ik ut wordt.
    Maandag wel veel bloedverlies gehad.Dinsdag was het weer net zoals zondag..
    En gister was dr beetje bruinverlies en ook wat bloed.Vandaag nog heel weinig.
    Normaal ben ik 5 dagen ongesteld.
    Gisteravond en vandaag heb ik een paar keer een steek gehad onderin mn buik en die deed even erg pijn.Daarna niks meer van pijn etc. gehad.

Ben ik zwanger???

2. Juffertje83

Juffertje83 Bekend lid

20 jan 2010
    637
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik heb geen idee hoelang een innestelingsbloeding kan duren...

3. MiniMe81

MiniMe81 VIP lid

29 mei 2010
    5.398
    56
    48
    Where the heart is
    Ik ben sinds mei gestopt met de pil, en de 2x keer dat ik ongesteld was, was het ook heel licht. Een dag dat het echt was zeg maar, en nog anderhalve dag een beetje bloedverlies/bruinverlies, had ik genoeg aan een inlegkruisje.
    Helaas was het bij mij toch echt een ongi, en niet zwanger.
    Wellicht kun je er een testje aan wagen om het zeker te weten? Heb ik de 1e keer ook gedaan.
    Suc6 ermee!

4. Muisje88

Muisje88 Bekend lid

9 jul 2010
    720
    0
    0
    Nagelstyliste en kapster
    Friesland
    Heb nu ook wat last van pijn in mn onderbuik.
    Het is net of ben ik ongesteld terwijl ik dat niet meer ben.
    En heb ook nog wat bruinverlies terwijl ik dat normaal nooit heb na mn ongesteldheid..
    Ik ga morgen of zondag ff test doen..
    Hoop dat ik zwanger ben!!!:D

5. belgischemama

belgischemama Fanatiek lid

21 mrt 2010
    1.614
    0
    0
    of je zwanger bent kan je alleen weten via een test, wanneer is je nod?
    ik heb de ene maand ook andere ongesteldheid dan de andere mnd, volgens mijn gyne heeft het te maken met de opbouw van je slijmvlies als het dun is heb je weinig bloed, is het dik dan heb je ze feller.

6. Muisje88

Muisje88 Bekend lid

9 jul 2010
    720
    0
    0
    Nagelstyliste en kapster
    Friesland
    Mijn NOD was 25ste.Ben wel netjes ongesteld geworden alleen anders dan andere maanden en ben nu al een hele tijd hetzelfde ongesteld vandaar dat ik het ook zo vreemd vindt.
    En ik heb ook nog steeds wat steken/pijn in mn onderbuik soms..
    Dat kan ik ook niet plaatsen die pijn en het komt wel steeds weer terug.

7. Emmie83

Emmie83 Bekend lid

14 jul 2010
    679
    0
    0
    Hoi,

Ik zit nu ook in mijn 4e ronde. Toen ik de pil nog slikte was mijn ongi altijd 5 dagen. Sinds dat ik gestopt ben is het meestal 3 dagen, waarvan dag 1 en 3 heel weinig en dag 2 heel veel. Alleen was het deze maand 4 dagen.

Het verschil is wel dat ik een onregelmatige cyclus heb. De laatste was ook langer dan die ervoor. Dus misschien daarom een langere ongi. Het kan vooral de eerste maanden nog wisselen.

Maar als je het inderdaad toch zeker wilt weten, dan kan je altijd een test doen. Die van de Kruidvat zijn goed en niet duur. Of eigen merk bij de apotheek. Zijn even duur.

Succes!:)

Deel Deze Pagina