Hallo meiden ik heb afgelopen donderdag (denk ik) mijn menstruatie gehad donderdag was het bruinverlies, vrijdag wat helder bloed zaterdag weer bruinverlies en zondag was het klaar, dus bij elkaar eigelijk maar 1 dag bloed (helder). (Hij was sneller dan ik verwachte rond de 24.25.26dgn) Zondagavond had ik een hele sliert (wat leek op vruchtbaar cervixslijm, dus zondag snel geklust (ff voor de zekerheid) en nu vanochtend heb ik weer bruinverlies terwijl ik zondag helemaal clean was dus gewoon weer helder cervixslijm. Dus heb ik voor alle zekerheid vandaag een test gedaan maar die was negatief. (Verwachte ook niet anders) weet iemand misschien wat dit kan betekenen ik snap er echt even niks meer van. Alvast bedankt!
Hoihoi, ik denk dat je door het ''klussen'' misschien nog wat oud bloed bent verloren?Is het inmiddels alweer gestopt?
nee nog steeds iedere keer een beetje lichtbruinverlies naar het wc gaan zeg maar bij het afvegen en in me inlegkruisje, maar we hebben eergisteren geklust en zo hard ging t er niet aan toe hoor hahahaha dit is echt nieuw voor me en daarbij voel ik allemaal krampen die ik niet kan plaatsen ik zal tog niet schijnzwanger zijn! zo graag willen we nu ook weer niet, dat ik er elke seconde aan denk...
Ik heb vanmorgen ook een topic geplaatst met ongeveer dezelfde vraag. Ben hier ook nog niet veel wijzer.... Ik had hetzelfde als jij, alleen de tweede dag ook wat stolsels erbij, de derde dag wat spotting en de vierde dag niets. Normaal ben ik 3 dagen zwaar ongesteld en pas na 8 dagen niets meer. Ik blijf je topic in de gaten houden!
misschien komt het bij jou doordat je ei nadert? gek is dat! Ik heb ook normaal gezien veeel meer bloed bij me ongi en moet ik zeker om de 2u verschonen. en nu heb ik ze zelfs kunnen tellen want het was een nieuw pak WEL GETELD 4 maandverbandjes in 2.5dag
Ik had ongeveer ook hetzelfde geplaatst. Bij mij is het momenteel rustiger. Gewoon afwachten maar weer? Test was bij mij ook gewoon negatief en toch een rare ongi gehad....
gek is dat zeg! Je lichaam kan je zo voor de gek houden, nou las ik ergens anders dat er vrouwen zijn die negatieve testen houden maar tog zwanger zijn, ik heb echt het gevoel dat het me ongi was, maar ergens denk je humm misschien is er dan tog een kansje, daarbij is me humeur gewoon FLINK *&&*^@&^# ik heb echt met ML te doen want hij kan werkelijk niks goeds doen in me ogen, ik irriteer me mateloos aan m! Terwijl ik dat altijd tijdens mijn ongi heb maar niet zoooo erg als hoe ik het nu voel!
Ik zit nu wel in mijn vruchtbare periode idd, maar dat ongigevoel is begonnen op mijn nod en niet meer weggegaan... Maar goed, ik zit in de wacht op ivf 1, dus het zullen hier wel de grappen en grollen van mijn lichaam zijn waar ik zo nu en dan mee te maken krijg. Wat kan en vrouwenlichaam toch vervelend zijn, zeg!
Hier ongeveer het zelfde probleem heb normaal cyclus van 45 dagen op dag 48 test gedaan deze was negatief. Op dag 50 toch ongesteld geworden ook een klein beetje bruin bloed verlies daarna een dag met een heel klein beetje helder rood verlies en nu al weer niks meer wat is dit toch wordt er gek van? Wanneer nu weer testen kan het met licht bloedverlies????