zwangerschapstest sensitest

Discussion in 'Zwanger worden' started by Yasmine, Aug 7, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Yasmine

Yasmine Actief lid

Jul 14, 2006
    252
    0
    0
    Mijn zusje is 5 dagen overtijd en heeft gister een zwangerschaptest van Sensitest gebruikt. Hij was positief:)Zij heel blij natuurlijk.

En later op de avond weer een test gedaan en deze was negatief :$??
    Helemaal teleurgesteld natuurlijk:(
    Snap er niks van..:(:(
    Wie heeft ervaring met deze testen?

2. paula1984

paula1984 Niet meer actief

Ik heb toentertijd ook die test gebruikt heel positief daarna nooit meer getest dus dat weet ik niet.
    Ik weet wel dat in een prille zwangerschap het hcg schommelen kan.
    Even een kruitvat test halen of een test waar op staat zwanger niet zwanger.
    Het lijkt mij stug als ze echt een knal test heeft gehad dat hij daarna weer omowit test.

Waarschijnlijk word je topic veplaatst naar testen.
    Foto heb je denk ook niet he?

Succes

3. bloempje81

Jul 19, 2012
    22
    0
    0
    NULL
    NULL
    hey, je kan die mensen van sensitest wel eens mailen of bellen.
    maar ik zou ook een tweede test doen, van een ander merk.

ik had deze ook, maar ze werkten prima bij mij, positief... en ben ook zwanger :)

4. Kwek

Kwek Fanatiek lid

May 16, 2009
    3,225
    1,296
    113
    Centrum België
    Heb zelf ook steeds positief getest met sensitest, maar had er 2 verschillende en bij de ene testte ik al op 5 dagen voor NOD pos in de ochtend, maar met de andere negatief 'savonds.
    Wat meteen een reden kan zijn: avondurine is vaak veel minder geconcentreerd als ochtendurine en daardoor een negatieve test opleveren...

5. Yasmine

Yasmine Actief lid

Jul 14, 2006
    252
    0
    0
    bedankt voor jullie reactie's!! ze gaat volgende week weer testen maar dan een ander merk.

6. Felice88

Felice88 Actief lid

Feb 2, 2012
    359
    1
    0
    Tilburg
    Hallo Yasmine, uiteraard hoop ik gewoon dat je zusje zwanger is (tenminste, ik begrijp uit je verhaal dat ze dat graag wilt :)). Toch heb ik laatst een positieve zwangerschapstest van sensitest gehad, die achteraf negatief blijkt.
    Ik had de dipstick van sensitest te ver onder gedompeld en toen sloeg de test ook positief uit. Vervolgens heb ik getest met k2v5 en deze was negatief. Daarna ook gewoon ongi geworden... Nogmaals, ik hoop uiteraard dat het bij je zusje anders is ;)!!!

7. mamaSylvia1975

mamaSylvia1975 Fanatiek lid

Apr 25, 2012
    1,106
    0
    0
    huismama
    ergens in overijssel
    Ik had ook de test van sensi en die was genatief terwijl de test van kruidvat 2v5 wel positief was 4 dagen voor NOD.
    De sensitest is niet zo sensitief als ze wel beweren!!!

8. Ytest

Ytest VIP lid

May 11, 2012
    13,444
    9
    38
    Ze hoeft geen week te wachten hoor met testen, morgen of overmorgen eens proberen met kruidvat 2voor5 euro.. met geconcenteerde urine, want dit heeft veel invloed..

Heb je geen foto's van haar testen? :)

Share This Page