Hoi allemaal, In mei zijn wij gestopt met de pil, en werd netjes in mei ongesteld, Ook in juni na 26 dagen werd ik heel hevig met helder rood bloed ongesteld, ( nog nooit zo mee gemaakt) nu is vandaag mijn nod, normaal word ik sochtends wakker en ben ik ongesteld, vanochtend niet. Zonet met afvegen klein beetje bruin, en heb vanaf mijn eisprong al krampen af en toe en licht misselijk geweest, Wat denken jullie? Of komt dit iemand bekend voor?
symptomen willen in principe niets zeggen. Ik voel normaal gesproken altijd wanneer ik ongesteld moet worden maar juist toen ik zwanger was, voelde ik niets. Dus dat wil eigenlijk niets zeggen.. Ben benieuwd of het gaat doorzetten bij je.. Spannend!
Miss@ Zolang het bruin is is het niet je nod , over nod kun je pas praten als het helder rood is. Spannend of is ongi er al? zou ook kunnen dat het veel later komt .
Helaas was mijn vorige ronde ook de eerste keer dat het bruinverlies een voorbode was van de ongi. Kan ook duiden op een innesteling. Laten we in jouw geval hopen op het laatste