Hallo allemaal !! Zoals de titel al aangeeft is het hier een drama om onze oudste in haar autostoeltje te laten zitten. We dachten eerst dat het aan de Tobi lag omdat ze daar nogal krap in zat. Maar nu zit ze in de Rodi Air Protect en precies hetzelfde probleem. Ze wringt zich in mum van tijd uit de gordel en gaat dan lopen klieren achterin.(springen,op de hoedenplank proberen te klimmen etc). Levensgevaarlijk natuurlijk maar ik heb er zo 1,2,3 geen oplossing voor. Buiten dat we al van alles geprobeerd hebben om ze in haar stoel te laten zitten. Wie herkent dit ook en wat doen jullie om dit te voorkomen?
Ties heeft ook wel gehad dat hij niet in zijn stoelje wilde en zijn armen uit de gordel wrong. Heb toen geoefend met hem naar de speeltuin rijden, dat vindt hij geweldig. Een keer loswringen was direct zonder waarschuwing omkeren en naar huis. Hoe hard hij ook gilde, ik maakte er geen woorden aan vuil, we gingen terug. Drie keer en het was over.
ik zou ook met een soort beloningsgebeuren gaan werken, eigenlijk net als marieke. Erg slim gevonden . Of een speeltje wat je kindje alleen krijgt (tekenbordje ofzo?) als het netjes in de stoel zit.