Ik heb altijd een vrij regelmatige cyclus gehad waarbij ik elke maand op de twaalfde ongesteld werd. Vorige maand kwam t ineens heel heftig op de 8e.. 28 dagen ipv 32 , wat ik meestal heb. We zijn sinds vorige maand bezig voor een kindje ..kan dat invloed hebben op je cyclus? Nu hebben we de laatste dag van mijn ongesteldheid om de dag geklust en kreeg ik de nacht van 22 naar 23 ineens hele felle steken.. kon me niet omdraaien in bed alleen heel.stil blijven liggen.. t was rechts onderin mn buik. Ik had die dagen ervoor al beetje kramp gevoel en lage rugpijn. T kan mn ei zijn geweest alleen heb ik die nog nooit zo heftig meegemaakt. Sinds paar dagen beetje misselijk en geen zin meer in drank. Ik dronk altijd twee wijntjes rond borreltijd. Ook branden en jeuken mn borsten af en toe.. ik ben verder ook opmerkelijk droog.. heb helemaal geen vruchtbaar slijm gezien of opgemerkt alleen gister een klein beetje wit. Ik weet dus niet zo goed wanneer mn eisprong geweest is..omdat ook mn hele cyclus ineens korter was vorige maand. Is t meestal weer normaal daarna of zal t nu ook korter zijn?En wanneer zou k kunnen testen? Liefs buikje
Was de 23e..8e was eerste dag laatste menstruatie en die had vorige keer 28dageb... daarvoor bijna altijd 32
dan lijkt het mij je ei.....want als je de 8ste de eerste dag van e ongi had en de 23ste die pijn is dat 14 dagen daarna... eisprong kan goed pijn doen hoor! Ik heb dat ook gehad....toen ik zwanger werd van de mk, heeft daar niks mee te maken natuurlijk maar weet dat nog wel
Maand voordat ik positief testte voelde ik voor het eerst mijn eisprong 4 uur lang in elkaar gedoken gezeten van de krampen en steken Dus eisprong (eipijn) wat vooraf gaat kan heel goed pijn doen Spannend nu wachtten op het eeuwige wachtbankje
Ja heb voor t eerst heel veel pijn gehad! Van die hel felle steken soort schokken door je buik... ik wist ff niet waar k t zoeken moest..de hele dag daarvoor al kramp en toen die nacht die felle pijn. Duurde maar even. Vanaf die nacht nu elke dag buikpijn soort ongesteldheidspijn maar toch anders.. we zullen t zien wanneer zou ik kunnen testen? Liefs buikje
Ik had de nacht van 23 naar 24 die steken.. mogelijke eisprong dus.. en had de 22 in de avond geklust en de 24 s avonds laat pas.. heb ik n kans denk je?
Hey buikje! Ik had die felle steken twee keer vlak na mijn eisprong, heel duidelijk, erg scherp en was twee keer zwanger! Als je gaat merken dat je tepels iets donkerder worden en je borsten wat strakker in hun vel gaan zitten zou ik toch maar hopen op een zwangerschap! Ik zou gewoon testen op de 28e dag na je laatste ongi! Nog even afwachten dus! Maar het klinkt veelbelovend...succes!
Bedankt voor de berichtjes. T was echt n intense pijn kon me niet omdraaien. Dag erna verloor k wat witvloed..daarna erg droog...droger dan normaal. Vandaag voelt t natter. Mn borsten zijn wel voller maarja dat kanook n aankomende ongesteldheid zijn . Maar heb toch hoop!!!
Ja maar je cyclussen zijn normaal in de 30 toch? Lijkt me gek als je dan opeens een vroeg ei had... Hoe lang ben je nu bezig met zwanger worden?
Maar die cyclussen had je zonder pil van 30 ? Ja fijn toch dat je cyclus 28 was....altijd fijner. Nee ik zou er nu niet vanuit gaan dat je ei eerder was, het is niet uitgesloten natuurlijk.....