Ik zit morgen op 10 dpo en 9 februari is mijn nod .. Ik heb wat last van buik krampen, chagrijnigheid en dik wit slijm ( veel ) Kan ik eventueel al kans hebben op een positieve test, met ochtend urine?
ik heb gisteren ook op 10dpo getest.. helaas negatief. ik wacht nu tot nod.. en net dezelfde symptomen
Het kan zeker, heb het zelf ook gehad. Maar beter is natuurlijk vanaf je nod.. Omdat een negatieve test nog niks zegt en een positieve test nog naar een ongesteldheid kan leiden op nod... Maar goed ik zeg niks over evt testdrang 😂
Ik testte heel licht, maar binnen de tijd positief op 10 dpo, met actiontest. En dat we eigenlijk moeten wachten tot de NOD, ja dat weten we zelf ook wel. (Ook al zou het misgaan voor de NOD:voor mij is het persoonlijk is het al heel fijn om te weten dat zowel mijn lief als ik "werkzame onderdelen" hebben)
Ik zelf testte dik positief 3 dagen voor mijn nod met de 2v5 van de kruidvat.. had ook de symptomen krampen en veel witte afscheiding.. tuurlijk is t beste om te testen na j nod maar ik kon niet wachten en voor mij pakte het goed uit..
hier een duidelijke streep op 10 dpo maar ben me ook bewust dat het ook veel verwarring veroorzaakt. ik zou toch nog proberen om wat langer te wachten als het lukt
Het is 'verstandiger' van niet, maar ik begrijp je drang wel. Het is inmiddels al een paar dagen verder, heb je al getest of toch nog gewacht?