Ik weet t...ik weet t...

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Ennovy, 2 feb 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ennovy

Ennovy Bekend lid

7 jan 2011
    591
    0
    16
    Thuiszorg en fotografie
    Friesland
    Haha lieve meiden en lieve behulpzame Floortje <3!
    Ja ben keidruk vandaag, dus heel erg bedankt voor het plaatsen Floor!
    Er is inderdaad weer iets vaags te zien. Maar is ie niet te vaag voor 12dpo?? Wil morgen weer even een kv gaan doen!

En ik dacht ook ophoping van vloeistof Collinn maar hoe vaak ik hem ook door spoel met water, hij blijft er staan. Vandaar ook mijn vraag daarover.

Bedankt voor het turen meiden!!

Dikke kus,
    Yvonne

2. babywonder

babywonder Actief lid

6 dec 2014
    418
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik zie hem ook Yvonne! Echt zooo spannend! Keep us up to date :D

3. LianneE

LianneE Niet meer actief

Ik ben speciaal op mijn mobiel gaan kijken en ik zie wel wat. spannennd!! wanneer is je NOD :D

4. Diazz

Diazz VIP lid

28 dec 2014
    6.391
    3.134
    113
    Ik zie 'm!! :D

5. mamabri

mamabri Niet meer actief

Nee, is niet te licht voor 12 dpo. Action heeft redelijk wat hcg nodig om positief uit te slaan.

6. Pipo30

Pipo30 Fanatiek lid

31 jul 2014
    4.944
    681
    113
    Ik zie niks.

7. flowerpower50

flowerpower50 Niet meer actief

Zie ook heel vaag een lijntje.
    Probeer eens een kv 2v5. Hier test ik heel duidelijk positief mee, en met de Action hartstikke licht.
    Hoe voel je je verder? Heb je kwaaltjes :D

8. Ennovy

Ennovy Bekend lid

7 jan 2011
    591
    0
    16
    Thuiszorg en fotografie
    Friesland
    Lieverds!! Bedankt voor het turen en het mee leven <3
    Ja er is een streepje....Daar kan ik niet omheen! Maar hij is nog zo ontiegelijk vaag. Morgen ga ik weer Kruidvat 2 voor 5 halen. Moet eerst weg dus zal met middag piesje worden :D

Nou naast dat ik hyper en stiekem een beetje blij ben, heb ik wel gevoelige borsten met erg veel duidelijke aders. Dat herken ik van de keren dat ik zwanger was afgelopen jaar ( 2 x vroege miskraam) En loop al de hele dag te klagen dat ik van alles ruik. Het konijntje net weer verschoond maar ik zei net tegen Mark: ik ruik gewoon alweer zijn pies...Hij ruikt het niet.

Donderdag is mijn NOD ( deze maand in het zh mijn cyclus rond eisprong bekeken en 95% zeker dat hij donderdag gesprongen is)

Bedankt voor jullie enthousiasme meiden! Morgenmiddag zal ik mij weer melden hier ;)

Liefs Yvonne

9. Bo87

Bo87 Fanatiek lid

8 sep 2014
    1.256
    0
    0
    Verpleegkundige in tbs setting
    Hoop het voor je meis !! Ik duim voor je !! Ik zie m op de laatste action test !!

10. MoniqueA

MoniqueA Bekend lid

11 sep 2008
    800
    0
    0
    Ahhh wat leuk! Deze ronde lijkt het er goed uit te zien moet ik zeggen!! Ik duim mee maar heb er eerlijk gezegd al wel een goed gevoel bij. GOOD LUCK!

11. Ennovy

Ennovy Bekend lid

7 jan 2011
    591
    0
    16
    Thuiszorg en fotografie
    Friesland
    Dank jullie wel lieve meiden!!!

12. Sil1

Sil1 Bekend lid

13 sep 2014
    708
    0
    16
    Action heeft vaak al een voor gedrukte lijn, je zal denken dat de kruidvat beter aan geeft, naar mijn mening.

Ik hoop toch voor je op een mooie test, tot nu toe zie ik alleen wat 'vaags'

13. Diazz

Diazz VIP lid

28 dec 2014
    6.391
    3.134
    113
    En??? Benieuwd naar een nieuwe test :D

14. Ennovy

Ennovy Bekend lid

7 jan 2011
    591
    0
    16
    Thuiszorg en fotografie
    Friesland
    Hé meiden!
    Jubelstemming beetje weg want vanochtend was er nog steeds haast niets te zien ( morgen NOD) Als ik het contrast op het hoogste zet, zie je wel duidelijk iets, terwijl ik dat maandag niet zag met de testen als ik dat deed. Blijft dus afwachten....Heb vanochtend KV testen gehaald dus nog even pies ophouden en straks daar nog 1 van proberen. Als dat ook niks is, ga ik eerst maar eens afwachten of ik ongesteld ga worden morgen!

Hier de onbewerkte test, plaats ik straks de bewerkte!

Liefs,
    Yvonne

15. Ennovy

Ennovy Bekend lid

7 jan 2011
    591
    0
    16
    Thuiszorg en fotografie
    Friesland
    Hoog contrast

16. babywonder

babywonder Actief lid

6 dec 2014
    418
    0
    16
    NULL
    NULL
    Owwww ik snap wat je bedoelt meid! Maar bij het hoog contrast zie ik toch wel duidelijk een streep. Ik hoop echt dat je menstruatie uitblijft en je alsnog een mooie positieve test kunt verwachten!

17. Pipo30

Pipo30 Fanatiek lid

31 jul 2014
    4.944
    681
    113
    Ten eerste is de foto ver na afleestijd gemaakt, en als je een foto zo moet bewerken, ben ik bang dat hij echt negatief is.
    Weet je je nod zeker?
    En hoe is je kv test nu?

18. FrWentel

FrWentel Niet meer actief

Ik zie ook een streepje op je onbewerkte test!

19. Ennovy

Ennovy Bekend lid

7 jan 2011
    591
    0
    16
    Thuiszorg en fotografie
    Friesland
    Ach meiden, denk dat mijn lijf ( voornamelijk borsten die enormmm onder de dikke blauwe aders zitten) mij weer voor de gek houdt. Ik heb het gevoel dat het goed zit, maar de testen laten mij in de steek :D

Mijn NOD weet ik zeker aangezien ik rond de eisprong steeds om de dag een echo heb gehad. Woensdag stond hij op knappen en vrijdags was hij weg. Dus ergens daar tussen was de eisprong.

Misschien morgenvroeg nog een testje wagen en anders maar afwachten of ik ongesteld word.

Op KV ook heeeeel vaag tuurstreepje maar had naar mijn idee duidelijker moeten zijn dag voor NOD. Controle streep is bij deze trouwens ook geen knaller en dun lijntje....Heb ik ook nog niet eerder gehad met KV.
    Streepjes zijn er, maar niet erg overtuigend ;)

Bedankt voor het mee kijken en denken meiden!

Liefs,
    Yvonne

20. flowerpower50

flowerpower50 Niet meer actief

Ik had met de action ook bijna geen streepje, maar op de kv wel. Probeer eens zo een :)

Deel Deze Pagina