Mijn zoontje van 4 weken maakt sinds 2 dagen smakgeluiden tijdens het drinken. Ook is hij af en toe onrustiger en wil de tepel pakken, maar doet daar dan erg lang over. Ik zie helemaal geen witte puntjes/vlekjes in zijn mond. Ook heb ik zelf helemaal geen pijn aan tepels of in borsten. Ik vraag me nu af of hij/wij toch spruw heeft/hebben?? Ben overigens vaak lang bezig met een voeding. Ook drinkt hij vaak om de 2 uur! Verder slaapt hij overdag nauwelijks, maar in de avond dan weer wel. Misschien hebben jullie tips! Groetjes Britt
Ik weet helaas precies hoe spruw voelt heb er nml 10 wkn mee getobt.. Ook nu weer twijfel of we het hebben. Als je kleine en jij geen klachten hebn en geloof me dat voel je echt! denk ik dat het iets anders is, verkeerde drink techniek? Stel anders je vraag even bij het lactatie topic!? Gr
J smakte ook en nog steeds wel .. Klakte ook met de tong omdat hij soms vacuum verloor. Maar hij had geen spruw en ik ook niet .. Uiteindelijk is het allemaal goed gekomen. Suc6 !
Ben dus bij lactatiekundige geweest en zij constateerde spruw. Ben nu aan het behandelen. Hij blijft nu nog wel smakken en verliest idd ook steeds de vacuum. Ik heb het idee dat hij de tepel niet zo ver in zijn mond neemt. Hopelijk gaat het snel beter. Hij heeft echt last van de lucht die hij mee zuigt!