hoi, ik had een vraagje, ik probeer zwanger te worden. nou heb ik de afgelopen week echt het gevoel gehad dat ik zwanger was, misselijk, pijn in mijn onderrug, pijn in mijn onderbuik, opgeblazen gevoel noem maar op. we hebben echt rond de ovulatie geklust. maar nu heb ik sinds gister avond bruine afscheiding. zaterdag heb ik pas mijn nod. dus was mijn vraag heeft iemand hier ervaring mee? groetjes joyce
ik wil je niet ontmoedigen maar ik heb deze klachten met mijn nod ook altijd.. en 2 dagen ervoor begint het met bruine afscheiding! helaas, maar iedereen is anders mssn ik het bij jou wel iets positiefs! hoelang ben je al gestopt met pil? anders zou het ook ontpillen kunnen zijn. succes.
Hoi, Ik had dat. Weet niet of het er uiteindelijk mee te maken had, maar uiteindelijk is deze zwangerschap helaas op een miskraam uitgelopen in week 7... Hoop voor jou dat het iets moois betekent!
Ik heb dit ook op dit moment. Moest normaal zaterdag ongesteld worden. maandag begonnen met bruinverlies, dit is gister middag gestopt. Nu niets meer te bekennen.. Wel wat buikpijn en last in mijn lies.. Weet echt niet wat ik er van moet denken !
Hier vlak voor Nod bruine afscheiding.. (meer oud roze eigenlijk...) Had niet de symptomen die jij beschrijft (op het misselijke na) maar wel zwanger!
Ik heb t nu ook bij mij dan roze, ook zaterdag mijn nod. Ik heb t anders nooit en ook nooit een cyclus van 26. Tsja geen idee wat ik ervan moet denken zie onderschrift...
Ik heb dat de laatste rondes ook gehad, helaas betekende dat bij mij toch de ongi.. Ik heb maandag mijn NOD, bij mij nog niks te bekennen, dus ben benieuwd, wel wat klachten. Maar heb ik vorige maand ook gehad, en toen toch ongi... We zijn benieuwd! Spannend voor iedereen, iedereen ook succes!!
Elke maand, vaak een aantal dagen voor mijn NOD. Bij mij verklapt dat elke keer dat ik niet zwanger ben. Gelukkig is het voor iedereen anders en zoals je leest kan het ook een goed teken zijn! Succes!
Iedereen bedankt voor het reageren, jammer genoeg ben ik vannacht ongi geworden. Ik had echt het gevoel dat het zover was. @selina89 ik ben nu een half jaar gestopt met de pil. Op naar de volgende ronde dan maar. Verder wens ik iedereen succes. Groetjes joyce