Hallo meiden, Ik zal mijn verhaal even kort vertellen. Ik heb een zoontje geboren in februari 2015. Sinds maart 2016 zijn wij bezig voor een tweede. Op 15 augustus 2016 een miskraam gehad na 8 weken en op 24 november weer een miskraam met 8 weken en 4 dagen. Ik heb sinds ik met de pil gestopt ben een cyclus van 40 dagen. Nu heb ik gisteren 7 januari een test gedaan en deze is positief ik ben nu gelijk na mijn miskraam van 24 november weer zwanger. ( ik heb op 3 januari ook een test gedaan en deze was nog negatief). Ik zat nu op 45 dagen na mijn miskraam. De verloskundige gaat nu uit van de eerste dag van mijn bloeding van de miskraam op 24 november, ik zou dan nu 6 weken en 4 dagen zijn. Maar omdat ik normaal ook een cyclus van 40 dagen heb denk ik zelf dat ik ongeveer op 4,5 week zit. Hebben meer meiden hier ervaring mee?
Wat fijn dat je zo snel weer zwanger mag zijn! Hopelijk gaat het deze keer goed en heb je over een paar maandjes een prachtige, gezonde baby Kun je niet vroeg voor een echo komen om te bekijken hoe lang je zwanger bent?
Aangezien je 3 januari nog een negatieve test had, zou ik ook eerder een week of 4-4,5 denken. In ieder geval gefeliciteerd voor nu, spannende tijden weer!