Hoho, ik zal niet zeggen dat het tussen je oren zit. Als eerste gaf ik al aan dat het niet bij alle kindjes werkt. Sommige kindjes doen het er prima op, maar sommige ook niet. Alleen nutriton is de gevolgen aan het bestrijden, niet de oorzaak. Ts gaf eerst al aan dat zij het idee had dat haar zoon er last van had. Vervolgens verteld ze dat hij na last heeft van erge oprispingen waarbij huilen gepaard gaat. En dat zij het vreemd vind dat hij huilt als er voeding omhoog komt terwijl hij maagzuurremmers krijgt. Vervolgens doe ik mijn verhaal wat ik vind en mijn ervaring is met voeding overgeven en vergelijk daar de structuur van nutriton (behangerslijm) mee. Nutriton, zelfs bij meer, zal de oprispingen en het gevoel ervan net wegnemen. Vandaar mijn advies of suggestie om de nutriton eens weg te laten. Misschien als je nu mijn (poging tot) zeer beknopte samenvatting leest snap je mijn reacte.
Het waren een pijnloze nacht en een dag. Ik hoorde af en toe wel pruttelende geluiden uit het wiegje komen, maar blijkbaar heeft hij alles gewoon weggeslikt in zijn slaap, want er was niets van te zien. Ook overdag nauwelijks gespuugd en nauwelijks gehuild. Wel wat huilen toen hij windjes moest laten, maar niet te vergelijken met wat we eerst meemaakten. Anderhalf uur na de fles komt er soms nog wel wat omhoog, maar dan spuugt hij een beetje en is het weer over. We geven de neocate in één keer en ik geloof dat dit nu ook wel goed gaat. Ik had de kinderarts al aan de telefoon gehad toen ik dit las, dus ik heb niet kunnen vragen om een recept voor tweemaal daags. Mocht het nodig zijn, dan kan ik natuurlijk altijd volgende week even bellen.
Met medicatie die goed werkt is spugen niet per defenitie het probleem. Hier lag meneer super vrolijk en blij te doen in zijn eigen kots En hier is het nog zo, zelfs na 4 uur dat er soms wat voeding omhoog komt (vooral als er ineens nog een flinke boer komt). De nutriton is waarschijnlijk nog niet volledig zijn lichaam uit, dus de windjes kunnen daarvan komen. Weet niet of het zo is, maar kan. Hopelijk is het de nutriton en ben je klaar met de onrust. En is jouw mannetje straks een super tevreden baby.
Ja.. Ik snap dat ook niet goed. Je hebt huilen en jengelen. Dat laatste laat ik nog wel eens, zeker nu. Maar voor de 6 maanden ook niet echt. Als ze huilde was er altijd wel iets aan de hand. Al was het dat ze niet lekker in haar vel zat en bij ons wilde zijn. Nou, dat mag best... Dat is juist nodig voor een goede hechting.
Heb ik ook niet gezegd dat jij dat had gezegd,dat maak je er zelf van Ik snapte al va het begin wat je bedoelde,maar toch bedankt voor je lange uitleg