Hi ik heb een vraagje na de stopweek heb ik 1 pil geslikt en daarna gevreen en dag 2/3 verder gegaan met slikken,en wat krampjes die steeds meer werden. Toen heb niet verder geslikt dacht misschien is er wat(zwanger?) Dus daarna werden de krampen meer net ongesteldheid pijn. En ik heb nu 3 dagen gebloed en nu is het at gestopt,ik moest van de dokter dus over 2 weken testen maarrrrrr. Mocht ik niet zwanger zijn dan is mijn 1e vruchtbare dag op 29 juni,dan zou ik ook moeten testen. Nu dus de 1e bloeding op 19 juni gehad te hebben moet ik ervan uit gaan dat dat mijn eerste menstruatie dag is off...! dat op 7 juni aanhouden,dat was de eerste menstruatie dag vanuit de pil,ik was wel netjes ongesteld geworden. Mijn cyclus was/is 24 dagen. ik vind t maar verwarrend allemaal. Mocht ik niet zwanger zijn dan is de 1e vruchtbare dag op 29 juni en de innestelling op 1 juli ong Ben ik dan in Juli zwanger geraakt of in Juni erg verwarrend hoor.
ik snap er ook niets van, maar zomaar stoppen met de pil halverwege je eerste week is niet slim, want ten eerste loop je dan dus het risico zwanger te raken, en ten tweede gooi je je hele lichaam overhoop. ik heb zo vaak krampen gehad tijdens pilgebruik, daar zou ik me niet druk over maken.. maar wil je nu wel of niet zwanger raken? en hoe kan je cyclus 24 dagen zijn met de pil?
Als je de pil slikt en je stopt, maakt niet uit na hoeveel pillen, krijg je hoe dan ook een bloeding. De kans is heel klein dat je van die keer vrijen zwanger bent geraakt. En die bloeding had hoogstwaarschijnlijk wel weggebleven wanneer je zwanger was geweest. En wat zou het uitmaken of je nu in juni of in juli zwanger geraakt zou zijn? Daar wordt de bevallingsdatum niet op berekend hoor. En wil je nu wel of niet zwanger worden, want dat is niet echt duidelijk zo.
hai Mijn mening over hoe ik de reacties aanvaard is zeer bot. De verwarring waar ik het over heb is vanaf welke datum moet ik van mijn nieuwe cyclus uitgaan?(simpelle vraag)misschien moeilijk te beantwoorden.(ik slik 21 pillen en dan de 24e dag wordt ik ongesteld das dan cyclus 24 tog?) of begrijp ik het verkeerd? 1:moet ik nog steeds vanuitgaan de eerste stopweek van 7 juni goed pil geslikt en ongesteld geworden? 2:Of moet ik vanuit de bloeding uitgaan 19 juni nadat ik gestopt ben na de 3e pil(omdat ik krampen kreeg en me misselijk en duizelig voelde,en meteen de huisarts gebeld die rade mij het af om verder te gaan met de pil.(3 dagen gebloed) 3:Het gaat mij niet om welke maand Juni/Juli ik zwanger raak. Maar meer om de datum mocht ik strax weer een eisprong hebben op 29 Juni dan is de innestelling op 1 JUlI(dan kom ik weer tot mijn vraag gewone nieuwsgierige vraag in welke maand ben je dan waarschijnlijk zwanger geraakt Juni 29 Vruchtbare dagen ofzo of na de innestelling in 1 Juli. Misschien stom maar daar zaten we een beetje van te kijken eigenlijk. En je stelt dan een domme vraag en zeer VERWARREND omdat je het gewoon niet snapt anders kom je niet met zulke vragen,en dan nog uitzoeken hoe je het, het beste uit kan leggen zodat de anderen het kunnen snappen en je er verder mee kunnen helpen. Nu was dat het geval,en heb ik het nu weer geprobeerd uit te leggen hopelijk is het nu wat duidelijker geworden. Wij willen graag zwanger worden voor degene die zich dat afvragen. met JUNI of Juli bedoelde ik ook, Ik was van plan om de strip goed te slikken en gewoon weer normaal ongesteld worden zodat we netjes konden beginnen met het klussen en het uitzoeken van de vruchtbare dagen. Ik hoop van harte dat iemand het snapt misschien heb ik het nu beter uitgelegd voor mijn doen?weet niet. Maar mocht dat nog steeds niet zo zijn dan zien we wel verder. idd geval thnx voor het leen(beetje lang gemaakt) (omdat ik krampen kreeg enzo was ik halverwege gestopt.)advies van huisarts)
ja het is nu wel wat duidelijker zo.. ik zou als eerste cyclusdag je ongi aanhouden die je kreeg, niet die je gehad zou hebben met de pil, en inderdaad even over een tijdje een testje doen voor de zekerheid. na de volgende cyclus kun je dan gericht klussen.
Je moet niet van je cyclus tijdens de pil uitgaan, want dat is geen echte ongesteldheid. Gewoon kijken wat er nu gaat komen.
Owkay dus ppppppfffff bedankt wat een spanning zeg hahaha. Ik moet dus van de bloeding ongesteldheid uit gaan die ik net gehad hebt? Dus van 19 Juni dat was de eerste dag. owkay zo dus uitrekenen wanneer ik weer vruchtbaar ben? ok ik denk dat ik het nu wel snap. tog over 2 weken testen.mocht het negatief zijn verder klussen. Ik zou zondag 29 moeten testen mocht ik wwillen testen van de eerste cyclus van de pil. en op die dag ben ik ook weer vruchtbaar dus dezelfde dagen gaan klussen.(als ik uitga van de laaste ongesteldheid van 19 Juni. bedankt gurls