Hoi meiden, Ik ben dinsdag naar de kapper geweest, en daar gebruiken ze het merk Kerastase. Echt zo heerlijk, me haar is dan zijdezacht! Nu vroeg ik naar een haarmasker, en oke ze zijn best prijzig, maar de kapster zelf gebruikte dat masker ook , en deed er al 1 jaar mee, heb je heel weinig van nodig. Zo'n pot kost daar 37,95. Ik zei , ik kom nog wel terug voor dat masker,want wil hem wel graag. Maar nu was ik nieuwschierig of er meiden zijn die deze producten gebruiken, en of het ook zo positief is of juist niet? Natuurlijk is het dan goed om de shampoo & cremespoeling te gebruiken. Dus ben benieuwd ... Ik wil er best wat aan uit geven, maar moet wel goed zijn. Want heb vroeger ook bij de kapper een ander merk gekocht, zeiden ze ook, dat is heel goed, en die shampoo en c, kosten 30euro...en daar werd me haar heel stug van en niet uitkambaar.Dus ook zo in de prullenbak gegooid. En ja, dat is zonde van het geld natuurlijk. laat maar horen
ik heb jarenlang met schwarzokopf gewerkt en nu sinds juni met kerastase en ik merk echt wel verschil hoor!!! echt lekkere producten, het is ff een aanschaf maar je hebt er echt profijt van! weet je van welke lijn ze je heeft geadviseerd? (of anders welke kleur)
Zo ie zo zou ik producten die later thuis niet het gewenste resultaat geven gewoon terugbrengen naar de kaper/winkel. Verder heb ik altijd goede dingen gehad met het merk dus zou het wel aandurven.
Ik heb daar eens een oranje pot van gehad, was ook een masker. Ik vond die wel heel fijn. Maakte mijn haar idd erg zacht. Maar mijn haar werd er niet minder droog van. Wel als ik dat gebruikte maar erna niet. Maar wel heerlijk spul! Ruikt ook zo lekker!!
haha ja de kleur, die pot van dat masker was oranje, dacht voor gekleurd haar. ze hebben er best veel verschillende producten van denk ik.... en die oranje flessen zowel shampoo als cond, zijn voor gekleurd haar dan toch? Het lijkt me ook heel erg fijn spul. Zal nog wel eens goed vragen wat de verschillen precies zijn.
ik denk alleen nooit dat je een jaar kan doen met 1 masker pot. ik heb ook vaak haarmaskers oa van Guhl en doe daar misschien 2 of hooguit 3 weken mee en dan is het op ( haar tot over de schouders)
ja dat denk ik ook , lijkt me sterk, das wel heel erg lang eigenlijk haha..ze had dan tot net op dr schouders hangen, maar ik heb nu goed de puntjes er laten halen, en nog 5 cm dan hangt t weer op me kont, en denk dat ik daar zoiezo niet zooo lang mee doet haha.. Dat klopt, meestal 1xin de 2 weken een masker, kan denk ik 4 x een masker. Denk een verkoperspraatje hihi. maar het lijkt me wel goed spul, was nieuwschierig naar anderen, maar denk dat er niet veel kerastase gebruiken hihi
Ik heb de shampoo gehad, die was fijn. Maar ik vond de maskers het fijnst. Hier gebruikte ik de shampoo dan niet bij. Dus alleen het masker, en een shampoo van de supermarkt. En werkte net zo goed. Met een pot doe je heeel lang. (aantal maanden) Ik haalde het toen der tijd van internet, scheelde iets in prijs. Kapperskorting - Online kappersgroothandel met o.a. Goldwell, L'Oreal, Schwarzkopf, Wella
rose is voor gekleurd haar, oranje is voor krullen of weerbarstig haar, je doet echt heel lang met een pot ligt er wel aan hoelang je haar is natuurlijk, maar de meeste maken de fout veel en veel teveel te gebruiken!!!! enkel de uiteinde en de lengtes en niet de aanzet!!!!! succes.
thx voor de tip, ik gebruik ook denk ik teveel van maskers enzo hihi... nu weet ik een beetje wat v wat is
Over het algemeen heb je een dotje ter grootte van een kwartje tot een 50cent stukje nodig als je veel en lang haar hebt.
Ik heb het oranje potje van kerastase tegen pluizend haar en daar doe ik al ruim 2 jaar mee. Je hebt echt maar een iniminie beetje nodig om je haar al te laten glanzen. Ik heb haar tot net over mijn schouders. Het is duur maar het is wel super spul.
voor een haarmasker? ik gooi er altijd zowat een hele hand vol in ( haar tot aan mijn BH bandje ) en dan alleen het stuk vanaf de onderkant van mijn oren tot de puntjes ik doe met een pot van 250 ML vaak een keer of 4 maximaal ik koop meestal Guhl haarmaskers met amandelboter ( ruiken heeeerlijk en word je haar super super zacht van) die kosten rond de 6,95