Mn nod is ongeveer rond 6 jan ofzo, maar heb al paar dagen van die krampen en af en toe misselijk. Heb gister een clearblue gehaald die je 4 dagen voor je nod al kan gebruiken. Nu zie ik wel gwn een streep als ik moet turen. Maar hij is niet duidelijk en ook geen kleur. Hij stond er wel al vanaf 3e minuut. Zien jullie iets of ligt t aan mij?
sorry.. ik zie niets... maar t is nog wel erg vroeg, misschien even een paar dagen wachten, en dan opnieuw testen? xx
Ja ik dacht al dat jullie em nie zouden zien meiden. Want ik zelf moet ook turen voor ik em zie. Maar er is toch echt een streep vanaf 3e minuut, kleurloos dan. Ik ga idd na paar dagen weer testen. Dank jullie wel meiden!
Ik zou hem graag zien meis. Maar helaas. Gewoon over een paar dagen nog een x testen. Hopelijk dan wel een duidelijk kruis.
Ik zie hem helaas ook niet. Tuurstrepen bij ClearBlue vertrouw ik ook niet. Hoop dat hij vandaag of morgen wel een mooie lijn geeft!
@vlinder123, ik heb vandaag deze test gedaan dus moet denk ik echt even paar daagjes wachten. Als het lukt haha
Ik zie ook niks helaas. Is ook wel erg vroeg om te testen. Gewoon pas testen op de nod meis,dan weet je het zeker. Nu maak je je zelf onzeker
Ik zou dan bij de volgende keer testen een cb digital met indicator nemen. Succes en hopen dat ie positief is.