Auw auw auw! En vanmorgen nog helemaal niet! Gezamenlijk kerstkadotjes uitpakken, kerst ontbijt, kerstknuffel en dan maar even douchen. Heerlijk warm onder de douche, kids spelend op de achtergrond, afdrogen, deo niks aan de hand... En toen, 1 beweging, 1 simpele beweging naar mijn ondergoed la. BOEM! Auwww! O nee, kan niet meer bewegen! Zo een pijn, oren suizen, misselijk en voel mij zo weg zakken. Gelukkig manlief erbij, rustig op bed zitten, alles zakt weg, behalve de pijn! En nu lig ik hier, in bed, ibuprofen, elk half uur 10 min lopen, kan niks! Zouden gaan schaatsen, manlief nu met de kids schaatsen... Vanavond uit eten met schoonmoeder, ik ga, ik weet alleen nog niet hoe.. Waarom nu? Vandaag, kerstmis! Iemand DE tip? Elke stap en beweging doet zo een pijn in mijn rug! Kus miek
O vreselijk! Bij mij schiet het ook altijd op de meest onhandige momenten vreselijk in mn rug. Heb je spierverslappers in huis? Zo'n hittespray helpt ietsjes. Zeker ook de ibuprofen blijven slikken en nooit manlief laten masseren. Hier een keer gedaan, toen deed mn rechterarm het niet meer. Heel veel sterkte.
Thx meiden Geen spierverslappers, wel ibu. Die blijf ik braaf slikken. Liever zo stoned als een garnaal dan die pijn! Vreselijk dit! 1x eerder gehad, 5 jaar terug, kan mij herinneren dat het een paar dagen duurt, niet zo extreem als de eerste dag..dus ik houd hoop. Laten we nu net een lopend buffet hebben vanavond...grrrrrr
Klinkt als spit. Ik kon alleen iets met tramodol. Zou toch blijven liggen als ik jou was, hoe jammer ook.
och dat is niet leuk. Gedeelde smart...gisteren is mijn verstandkies getrokken :-s DAAAG kerst...en nog bewust gedaan ook. Ik heb geen tips verder. Sorry
Er zijn wel wat oefeningen maar die kan ik niet goed uitleggen.. mischien een fysio hier die dat goed kan? wel heel vervelend! Beterschap
Oeh, balen!!! Ik weet hoe t voelt. Je kan daar nu niks meer aan doen als pijnstillers. Oefeningen helpen helaas niet om daar gelijk vanaf te komen. Ik lig nu in bed met buikgriep, ook zooo balen
Veel beterschap!! helaas is er niets wat helpt behalve rust nemen en goed warm blijven houden! waarschijnlijk is het je in de rug geschoten! indien de pijn ondragelijk is doktersdienst bellen en vragen om sterke pijnstillers.
Oh jeetje wat balen. Het enigste wat op zo'n moment bij mij helpt zijn spierverslappers en zware pijnstillers. Heel veel sterkte ermee.
Behoorlijk irritant. Hier het al 2 maal gehad, de laatste keer met de katten hun eten te geven (effe hun korrels aanvullen 's ochtends voor ik naar werk vertrok ... en daar had ik het zitten). Door mijn huisarts stande pede doorgestuurd 2 x naar kinesist. En uiteraard de nodige pijnstillers. De enige "tip" die ik daarnaast van mijn huisarts meekreeg was niet teveel zitten. Je kan beter liggen of rondlopen. Het sleept overigens meestal een dag of 5 aan. (Als het dan niet al wat beter is, scheelt er meestal iets serieuzer en kan je beter aandringen op het nemen van foto's.) Sterkte!
Klinkt inderdaad als spit. Ik heb dat een aantal jaren geleden ook zo erg gehad en kon amper lopen. Enige wat een beetje helpt zijn goede pijnstillers. Bij mij heeft het toen een week geduurd ongeveer. Veel sterkte!
Hè meiden, bedankt voor de lieve reacties. We hadden nog ibu 600 liggen, over van manlief ooit. Ik kan mij de tijd niet heugen dat ik ibu heb geslikt, nou vandaag 3 van die mega dingen, en ik ben dus wel uit eten geweest. Vraag niet hoe, maar het is gelukt. Vanmorgen wilde ik het liefst aan een morfine pomp gelegd worden, deed zoveel Pijn! Nog steeds, maar draaglijker.. Ik.hoop dat ik een beetje kan slapen en vooral dat het morgen minder is.
Wat lief! Elk uur wakker geweest! Voel me dan ook zo een sukkel, schiet het op 1ste kerstdag in je rug Maar we gaan voorruit. Pijn is duidelijk minder als gister! Liefkleintje: hopelijk ben jij ook een beetje opgeknapt van je buikgriep. Naomi2014: hoe gaat het met je vriend, ook iets minder? Vandaag naar vrienden, dat moet wel lukken, die hebben een hele grote bank