ik wens zere tietjes

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door danielle2911, 7 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dreamertje

5 nov 2008
    24
    0
    0
    manager
    Kan me voorstellen dat je dan niet kan wachten!

en je hebt gelijk wat je zei over testen...beter wachten...ik had vaak dat als ik een test deed...spontaan vaak daarna ongie werd...dus dat laat ik nu ook maar!

2. september08

september08 Fanatiek lid

20 okt 2008
    3.356
    4
    38
    haha, ik zou het ook zo snel mogelijk willen..
    Ik hoop dat hij je 'aura' ofzo voelt, hihi...
    Lijkt mij ook erg moeilijk om te wachten om het andere te vertellen. Ik zou graag willen wachten tot 12 weken, omdat de kritische periode dan voorbij is maar of ik zo lang zou kunnen wachten?
    Stom he, denk ik daarover na terwijl ik nog niet eens zwanger ben..

3. lovebear

lovebear Actief lid

20 aug 2008
    132
    0
    0
    hihi ja ik hoop het inderdaad...normaal heeft hij altijd gelijk enzo, maar het zou nu eens goed kunnen zijn dat hij het zo graag wil dat het niet helemaal meer klopt...want het gekke is, hij wil het zlefs nog grager dan ik! hahaha :)

4. Vlindertje13

9 nov 2008
    65
    0
    0
    Haha nou meis Dat wens ik ook. Zit steeds te voelen of ik ze al voel... eigenlijk té erg... :oops:

Voel wel andere dingen... paar dagen misselijk geweest, beetje verward (niet uit mijn woorden komen), kriebels, vaak plassen :(

Misschien komt het nog na de NOD

Ik duim voor je!

5. danielle2911

danielle2911 Bekend lid

6 dec 2007
    511
    0
    16
    leerkracht basisonderwijs
    hahaha, ik lach me hier rot om jullie reacties!

Ik heb mijn NOD aanstaande zaterdag en ik voel ook nog helemaal NIETS (balen!).
    Ik ben zo blij met jullie en dit forum, het is zo fijn om te weten dat ik niet alleen in dit schuitje zit!

Even een ander vraagje: wat vinden jullie mannen ervan dat je je uitleeft op een forum over zwanger worden? De mijne snapt er niets van! Hij vindt het niet erg hoor, maar hij vindt het maar raar...

Daan

6. sjan

sjan Fanatiek lid

1 okt 2008
    1.934
    1
    0
    Administratief/CRM medewerkster
    In Brabant
    mijn man leest altijd mee vind ie leuk.
    hij is echt met de zwangerschap bezig dus vindt hij fijn om te lezen:D

7. Brit1980

Brit1980 Actief lid

20 aug 2008
    240
    0
    0
    bij mijn man en kindjes
    De mijne denkt die is niet wijs :confused: hihi...maar hij vind het ook niet erg hij vind het alleen wat vreemd :D
    xxxx

8. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Ik moest enorm lachen toen ik dit topic zag en las hahaha.

In tegenstelling tot vorige maand heb ik helemaal nergens last van. Nu heb ik alleen steken in mijn liezen en dat had ik vorige keer weer niet... :( Ik word niet wijzer van mezelf dus ik probeer rustig af te wachten...Enne zulke pijnlijke boobies als vorige maand wil ik liever niet meer...was een beetje té erg. Ik hoefde er maar naar te kijken. Ben toen ongie geworden helaas dus bij mij mogen ze weg blijven ;)

9. lovebear

lovebear Actief lid

20 aug 2008
    132
    0
    0
    mijn mannetje wil steeds heeeel nieuwschierig weten wat ik allemaal brabbel op dit forum, maar hij krijgt het lekker niet te lezen van mij :p
    alluwel hij het zo allemaal op kan zoeken thuis, want heb een nicknaam die bij hem superbekend is :) dus ja....

10. Marian

Marian Fanatiek lid

27 feb 2006
    3.648
    0
    0
    Op dit moment lekker thuisblijfmama
    Kampen
    Het kan ook best zijn dat je niets speciaals voelt vlak na je eisprng hoor! Ik voelde bij mijn zwangerschap alleen maar misselijkheid vanaf 2 dagen voor NOD. Verder geen last, nergens van! Dus allemaal nog even geduld, ik weet hoe moeilijk dat is, want ik loop ook al weer tegen nod... ;)

11. Djuke

Djuke Bekend lid

Nou, ik heb iedere keer zere tieten (het zijn geen 'tjes' :) ) en iedere keer word ik gewoon ongi!
    Maar ik snap je gevoel helemaal, ik ga zelf ook echt bij iedere kriebel die ik voel me afvragen of het een symptoom is. Frustrerend af en toe!

12. Djuke

Djuke Bekend lid

Oh! Hoe wijzig ik die banner? Ben dus niet overtijd! Grrrrrrr :x

Deel Deze Pagina