Ik werd vannacht gewoon wakker van de trek --> misselijk

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door me1989, 19 mrt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. me1989

me1989 Fanatiek lid

29 dec 2013
    3.444
    1.199
    113
    Gister avond had ik echt veel gegeten en daarna nog een koekje bij de thee genomen. En toch werd ik vannacht gewoon echt om 4 uur al wakker, omdat ik zo'n trek had. Helemaal niet lekker voelde ik me er door..

Meer meiden hier last van?

2. Theetj

Theetj Actief lid

3 jan 2014
    112
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb daar ook last van het lijkt alsof je de hele dag niks hebt gegeten. Dit heb ik overigens voor mij nod gehad en toen bleek ik zwanger te zijn.

3. Vrolijkheid

Vrolijkheid Niet meer actief

Jazeker, vooral in de eerste weken (tot ongeveer 13 weken gehad) nu gaat het wel weer en is het minder. Niet zo gek hoor.

4. Steeciaantos

Steeciaantos Fanatiek lid

28 okt 2013
    1.554
    0
    0
    Limburg
    Op die manier zijn wij er toen achter gekomen dat ik zwanger bleek te zijn. Ik at heel de dag en nacht door en nog was het niet genoeg haha

5. L0veErin

L0veErin Actief lid

8 aug 2013
    165
    0
    0
    Ik heb t ook, verschrikkelijk!! Ook sochtends gelijk een sultana eten (in bed haha) anders wordt ik mega misselijk pff!!!
    Ik eet gewoon de hele dag door....... had dit bij mn zoontje ook!

6. me1989

me1989 Fanatiek lid

29 dec 2013
    3.444
    1.199
    113
    Ik ga ook maar iets te eten op mijn nachtkastje leggen;)

7. mamabenn

mamabenn Actief lid

16 feb 2014
    392
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik had dat ook bij de 2e . Er lag standaard sultana op mn nachtkastje die nam ik dan . Dan was ik gelijk ook sochtends niet zo misselijk

8. Tilleke

Tilleke Actief lid

9 mrt 2014
    379
    0
    16
    Verschrikkelijk he!
    Ik heb ook heel de dag door hongerrrrr! Net 1,5 uur geleden gegeten en nu gewoon alweer honger! Heb nu gewoon al een klein vreetzakje! 😉

9. maartje25

maartje25 Niet meer actief

Heb ik ook... het is lastig om verschil te voelen tussen honger en misselijkheid... ik heb ook gewoon een knorrende maag als ik net gegeten heb en word dan misselijk door het zogenaamde "hongergevoel" als ik daaraan toegeef klap ik, voor mn gevoel, aan het eind van de dag uit elkaar...alles zwelt dan op!

Sochtends eet ik een pepermuntje tegen de misselijkheid...krikg dan echt niks anders door mn keel!

Deel Deze Pagina