Heb 2 lichte testen gehad en krijg een bloed test vandaag. Wat ik voel is Veel hoofdpijn Ijskoud met tijden Veel plassen Heb een enorme druk in mn onderrug en pijn aan mn schaambot lies .de pijn straalt uit naar mn linker been Vooral dat laatste is mijn vraag of iemand dat herkend . T is dezelfde pijn als toen ik op t eind liep van de 2e
Ik heb ook last gehad van druk in mijn onderrug dat doorschoot naar mijn linkerbeen. Bleek bij mij Trombose te zijn. Maar dit was pas in week 27 van mijn zwangerschap. De afscheidingskwestie hou op schei uit, daar heb ik vanaf het begin al veel last van gehad. (maar daar heb ik normaal gesproken ook best wel last van) Of het er echt bij hoort durf ik van allebei niet te zeggen, Het is bij iedereen weer anders.
Dat laatste herken ik ook die vage pijn. Ik dacht eerst ik heb een blaasontsteking dus liet ik het testen bij de dokter maar zei er wel bijdat ik ook zwanger kon zijn en dat was dus zo..dus wie weet!! Ik was toen 4 dagen overtijd. Nu heb ik dat zelfse gevoel weer af en toe