Ik wil óók een mooie buik!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Nora1983, 25 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. k84

k84 Actief lid

1 nov 2012
    242
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier ook een maatje meer. Begint nu goed bij te trekken en inderdaad goed ondergoed doet wonderen!

2. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    Bij mijn eerste zag niemand het toen ik met verlof ging :( Ze vroegen me houdt je contract op? (ja ook...) Maar nee ik ga met verlof en een kind krijgen........ Keken ze echt zo van huhuhuh!! Buren kwamen aan bellen nadat ik bevallen was (liep elke dag stuk door de straat om mobiel te blijven en groette ze elke dag!) we wisten neit dat je zwanger was!!!

Mijn buik was toch echt niet zo heel erg omheen te kijken, maar omdat het nog koud was en ik dikke truien droeg viel het niet op.

Had wel extreem overgewicht, woog 118 kg bij start en 119 bij einde zwangerschap.

bij mijn zoontje, daar konden ze niet omheen kijken, bij 20 weken begon je het al te zien...(veel vruchtwater) en daar vroegen mensen het gelijk! Super om dat mee te maken, zo anders!! Woog bij start 115 kg en einde 100 kg.....

Kopop! het komt goed, strakke jurken truitjes enz dragen met buikband...dan ziet iedereen het!!

3. LeennKen

LeennKen Bekend lid

12 apr 2012
    932
    0
    0
    Herentals

haha doe ik nog altijd xD

4. Sophy

Sophy VIP lid

28 aug 2011
    5.879
    2.878
    113
    Noord-Holland
    Ik ben slank (mt 32/34) en had ook een tweedelige buik in het begin. Heb het idee dat het ook te maken heeft met de hoogte van je bm. Nu hij een cm of 4 voorbij m'n navel is, wordt het een egalere bol :) Alsof dat tussenstukje nu automatisch vol wordt geduwd door m'n bm. En dus mooier.. hopelijk bij jou ook gauw :)

5. A1988

A1988 Fanatiek lid

8 okt 2012
    1.133
    0
    0
    Twente
    Goed ondergoed scheelt inderdaad heel veel!
    Ik ben nu 33 weken zwanger, bij mij kon je vanaf week 13 ongeveer een beetje gaan zien dat ik zwanger was, maar altijd nog een tweedeling. Met goed ondergoed is het meeste te maskeren. Nu eindelijk sinds 1,5 week begint mijn buik écht mooi bol te worden. Ik ben ook een mama met een maatje meer.

6. smiley3

smiley3 Fanatiek lid

22 mrt 2013
    3.793
    0
    0
    ergens in nederland!
    bij me 1e met 37 weken een buik wat op 20 weken leek

iedereen dacht dat ook haha

ben lang en slank en lang bovenlichaam waardoor de kleine voornamelijk lekker de lengte in lag, dat zeiden ze ook in ziekenhuis.

7. Jusi

Jusi VIP lid

4 mei 2007
    8.057
    2
    38
    Ja herkenbaar!
    Ik heb ook een flinke buik van mezelf.
    Bij mijn zoontje was ik 2 maten slanker, en toen zag je ook pas bij 23 weken iets.

Nu beginnen mensen al van; Je ziet het echt al he?
    Terwijl ik het zelf nog niet zo zie, volgens mij zien ze gewoon mijn vette buik. :D

8. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

Ik ben best zwaar (44-46 bij 1m80) maar in de zwangerschappen worden mijn "vetjes" naar boven geduwd dus ik zie er nu al harstikke zwanger uit! Ik zie er juist van achteren dunner uit... hihiihi

9. Hopefultimes

Hopefultimes Fanatiek lid

5 sep 2012
    2.209
    1
    0
    NULL
    NULL
    Lijkt mij een heel goede instelling hoor!
    En je hebt nog even de tijd hoor, misschien heb je over een maand wel een heel erg zichtbaar "zwangere" buik:D.

Vraag me af of een mooie "zwangerschapsbuik" echt gewichtsgerelateerd is.
    Zelf heb ik in het normale leven maat 34 met een bijbehorende belachelijk afwezige buik.
    Maar buitenstaanders die dát niet weten, zien nog steeds niet dat ik zwanger ben.
    Ik heb nu meer een buik, zoals "normale" mensen dat zo ongeveer hebben haha en ben inmiddels aan 't aftellen... nog 7 weekjes en dan hoop ik weer een kuil te hebben!

10. AnkeM

AnkeM Fanatiek lid

21 mei 2011
    2.278
    1
    0
    Ik had bij mijn eerste zwangerschap een aardige zwemband en die ging je alleen maar beter zien, ik had eenzwangere buik met een rand(je) vet eronderaan hangen. Maar bij de eerste echte groeispurt rond de 22 of 24 weken werd dat wel beter. Die rand zat er aan het einde nog steeds hoor, maar die verdween steeds meer onder mijn buik. Was uiteindelijk wel blij met mijn buik hoor,maar pas na die groeispurt
    Nu een stukkie slanker en voor mijn idee een veel mooiere buik. Nu wel weer evn wat meer moeite met het feit dat mn buik ging groeien en dus weer dikker werd, maar dat is wel weer voorbij nu.
    Succes en lekker broeden maar, op die mooie buik!

11. Hellen1971

Hellen1971 VIP lid

16 dec 2008
    6.069
    1
    38
    Senior consulente Wmo
    Sliedrecht
    Het duurde even, maar het werd écht er duidelijk. Kijk maar naar mijn album.

12. Shandy

Shandy Fanatiek lid

14 jan 2012
    2.603
    18
    38
    Hellen, ik heb even naar jouw fotoos gespiekt! Dat was echt een zwangerbuik zeg.....
    Hier is er niets interessants te zien..ik voel wel duidelijk dat de buik anders is, maar voor het zicht?

13. jony

jony Actief lid

11 nov 2012
    434
    0
    0
    Hier ook heel lang een tweedelig buikje gehad. Zelfs nu nog. Zoals er al gezegd werd probeer ik ook zo hoog mogelijk ondergoed te dragen ofwel onder mijn buik. En ook mijn zwangerschapsbroeken wil ik met elastiek tot onder mijn (.)(.) dat het één geheel is.
    Heb een zwangerschapsbroek met maar halfweg elastiek en die doe ik dus niet meer graag aan omdat je dan ook zo een ingedeukte rand ziet.
    Ook heb ik dat vetrandje vanonder hangen, stoor ik me ook enorm aan, maar ik mag absoluut niet klagen, over het algemeen heb ik een mooi zwanger buikje :)

14. wolchu

wolchu Bekend lid

6 dec 2011
    918
    2
    18
    ik kwam serieus de vorige zwangerschap met 32 weken bij de gyn en die vroeg me wat ik kwam doen. ik zeg ik ben zwanger. vervolgens zegt zij oh dat zag ik niet :(:x:(:x:(:x:(:x:(

15. Zoya83

Zoya83 Lid

17 mrt 2013
    35
    0
    0
    NULL
    NULL
    #35 Zoya83, 28 apr 2013
    Laatst bewerkt: 28 apr 2013
    Ik ben heel zwaar geweest. En heb ook 2 verkeersdrempels :p mijn onderbuik hangt niet meer en is ook voller, maar alleen als je het weet kan je het zien.

Hopelijk word het nog een mooie buik, maar een gezond kindje is belangrijker :D

16. misty75

misty75 Bekend lid

16 jan 2013
    798
    1
    18
    Vrouw
    verpleegkundige
    West-Brabant
    ik heb dat dus ook gekregen sinds ik 30 kilo ben afgevallen...
    ben mijn zwangerschap nu gestart met 1,60 m en 70 kilo.
    zit nu op 75 kilo, maar dat is ook mijn snoepdwang soms :)

maar goed....buikje blijf ik houden, maar na het lezen van alle berichten heb ik nog hoop op een ronde buik aan het einde van de zwangerschap :D

Deel Deze Pagina