8 dagen overtijd, wat kan ik doen?

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door loes1990, 24 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. loes1990

loes1990 Fanatiek lid

8 mrt 2012
    1.835
    0
    0
    NULL
    NULL
    haaj!

ik zal proberen mijn verhaal duidelijk en kort te houden.
    3 maanden geleden gestopt met de pil. mijn eerste cyclus was 35 dagen.. zit nu in mijn tweede cyclus op dag 43. ik heb meerder kwaaltjes maar het meest aanwezig zijn
    - misselijk
    - moe
    - onrustig slapen, heel veel dromen
    - een soort spierpijn in mijn buik die het ergst is in mijn liezen. de spierpijn wordt aan het eind van de dag vaak erger.
    - vaak moeten plassen

sinds gister is mijn afscheiding niet meer helder wit maar een soort grouwig.

ik heb ondertussen 6 kruidvat testen versleten. allemaal spierwit! de laatste was gisterochtend..

mijn vraag is wat kan ik nu het beste doen.. kan ik het beste een ander merk test halen? of is het tijd om contact op te nemen met de huisarts?

ik hoop dat een van jullie mij kan helpen.. ik wordt hier zo onzeker van.. alvast heel erg bedankt!

liefs,

Loes

2. Immie

Immie Verloskundige

17 dec 2006
    7.813
    0
    0
    Verpleegkundige en Verloskundige
    Hoihoi,

Na het stoppen van de pil kan het wel een half jaar tot een jaar duren voordat je cyclus weer een eigen ritme heeft te pakken.
    Je mag en kan het daarom nog gerust afwachten.
    Wat je doet, wacht nog twee weken ben je dan nog niet ongesteld doe dan een test is deze negatief kan je altijd nog naar je huisarts.

Imke

Deel Deze Pagina