Kinderen schminken

Discussie in 'De lounge' gestart door Ikbenhetmaar, 30 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ikbenhetmaar

Ikbenhetmaar VIP lid

18 nov 2008
    6.486
    0
    0
    Is dat erg moeilijk? Tips en advies heeeeel graag :) :D

2. syrae

syrae Fanatiek lid

14 mei 2011
    2.685
    1
    0
    professioneel oppasser (ben activiteitenbegeleidst
    Haarlem
    ik vindt het absoluut niet moeilijk. Let er wel op dat sommige kinderen overgevoelig p smink kunnen reageren en dat sommige ouders, ipv het kind te vertellen dat ze zich niet meer mogen laten sminken, jouw daarvan de schuld gaan geven. (ja helaa heb ik die ervaring meegemaakt...)

3. Ikbenhetmaar

Ikbenhetmaar VIP lid

18 nov 2008
    6.486
    0
    0
    A.s weekend is hier feest bij de zaak en ik wil dus graag dat de kinderen lekker geschminkt worden terwijl de ouders winkelen. Ze kiezen er dan zelf voor dat de kids dat doen!

4. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.246
    4.479
    113
    Ik heb Mr K heel lang niet laten schminken juist omdat hij heel snel allergisch op verzorgingsproducten reageert.
    Ik neem aan dat ouders die weten dat hun kind allergisch kan reageren dit net als mij zullen tegenhouden.

Met pasen wilde hij het zo graag dat we het hebben toegestaan, hij was zo gelukkig en geen reactie gehad gelukkig. Het werd trouwens gewoon gedaan door een serveerster van het restaurant waar we aten, ze had een boek met 4 voorbeelden en daar mocht hij uit kiezen.
    Hij wilde graag een hond zijn (nou ja hij zei dat hij een damatiër wilde zijn) en dus had mw het redelijk makkelijk met alleen wit en zwart :D.
    Ze had hele simpele voorbeelden (zelf getekend) en dus verwacht je ook geen kunstwerken met 3d effect

5. dreames

dreames VIP lid

9 dec 2007
    7.812
    4.050
    113
    Ik heb afgelopen jaar op ons straatfeest geschmikt. Was voor mij de eerste keer. Ik vond het niet echt moeilijk. Ik had een paar voorbeelden (die ik zelf ook makkelijk vond) en daar konden de kinderen uit kiezen (een hondje, een poesje, spiderman, clowntje, etc).

Ik heb toen schmink van Grimas genomen. Is wel wat duurder maar wel een van de meest huidvriendelijke.

Deel Deze Pagina