Baal van stoppen, verdrietig gevoel

Discussie in 'Stel je vraag aan de lactatiekundige' gestart door sept, 28 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sept

sept Lid

12 jul 2010
    11
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi,

Ik heb eerder gepost en ben eigenlijk op zoek naar een opbeurend woord. Ik ben sinds Woe acuut gestopt en drink salie thee. Ik heb steeds de druk er af gekolfd tot nu toren mijn borsten lijken soepel. Mijn baby is 8 weken oud. Ik was gestopt wegens de spruw en hevige tsr. Heb diflucan gekregen 150 mg. Kan het zijn dat het niet heeft geholpen? (ook voor "van onderen") Mijn r borst doet nog zeer terwijl er niet echt duidelijke harde plekken zitten waar het zeer doet. De spruw is bij mijn meisje zichtbaar nog niet weg. Ik zou zo graag een ochtend en avond voeding hebben gehouden, maar het voeden ging steeds zo beroerd. Durf het gewoon niet aan met die !!**#!*! spruw.
    En nu heb ik erge verdrietige gevoelens over het stoppen en haal me van alles in mijn hoofd. Dit terwijl ik ook opgelucht was want ik leefde van worstelende voeding naar voeding. Met die onrust kon ik onmogelijk in gezelschap voeden bijvoorbeeld. Ik weet dat het ook doorde hormonen (ook *!*##!!! dingen trouwens!) komt.

Stel: de spruw is weg, zou ik dan een voeding per dag bijvoorbeeld kunnen oppikken binnen een bepaalde tijd?

Kan iemand me aub even opbeuren en zeggen dat alles goed zal komen?
    BVD!!! Zit er echt even doorheen.

2. Linda Offereins

Linda Offereins Lactatiekundige

3 mrt 2010
    860
    0
    0
    Hoi hoi,

Ik denk dat je de goede beslissing hebt genomen. Die spruw is zo akelig hardnekkig en speelde je al lange tijd parten: ik denk echt dat jij daar heel gevoelig voor bent. Soms is het zeer lastig te behandelen en blijft voeden hoe dan ook vervelend en pijnlijk.
    Geef het even wat tijd, maar als straks alles over is zul je er vast van opknappen en blij zijn dat 'dat gedoe' achter de rug is.

Maar:
    mocht het spijtgevoel blijven dan kun je inderdaad door veel te kolven en eventueel domperidon te gebruiken je productie weer wat proberen terug te krijgen.
    Zonder garanties of alle narigheid dan weer van voren af aan begint trouwens...

sterkte,
    Linda

3. sept

sept Lid

12 jul 2010
    11
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi Linda,

Dat was wat ik even nodig had. Ik ga proberen het naast me neer te leggen en te genieten van mijn meisje (nog meer? Hihi). Ze doet het volgens mij uitstekend op de fles. Het zij zo.
    Tot ooit!
    Groetjes,
    Sept

Deel Deze Pagina