Ja, erg hè! Ik heb vrienden van mijn leeftijd, maar ook vrienden van 27, 28 en 29 die me voor gek verklaren. Daarnaast; Ik heb nooit waarde gehecht aan geld of aan een carrière. Ik heb van kind al af altijd al moeder willen worden. Ik zie dat als een soort van mijn roeping. Ik wil zwanger zijn, ik wil een hond, een kitten en een huisje met een tuin. En ik wil het NU! Zo .. heerlijk zo'n forum waar ik eerlijk en open kan praten
hier nog 1 wij zijn nu net met onze kinderwens begonnen 3 maand geleden... we hebben al 3 katjes nu nog kindje de tijd is zo voorbij en dan komt jullie wondertje
Hier vooral echt van mijn leeftijd ..dus 20-21-22 jaar daarboven Gelukkig niet haha We hebben gelukkig ook veel vrienden die wat ouder zijn , ook kinderen hebben zwanger zijn of zwanger willen worden. Als ik vertel dat we voor een broertje of zusje willen gaan kijken ze vast alsof ik een paaes hoofd heb met rode stippen haha. Maarja zoals ik al zei ik zit op een totaal ander niveau dan mijn leeftijds genootjes dat maakt het verschil denk ik ook
@topic starter: je geeft aan ook te willen trouwen, wil je dan een trouwjurk en feest geven? Niet elke trouwjurk kan vermaakt worden mocht je zwanger zijn. En daarnaast moet je je afvragen of je op je huwelijksdag zwanger wilt zijn, je weet tenslotte niet hoe je, je zult voelen. Verder lijkt t me erg moeilijk om te wachten, maar vind t top van je dat je niet pushed. Hier zei ik tegen mijn man; je weet dat ik erg graag kinderen wil, alleen jij moet aangeven wanneer we zullen beginnen. Lucky me, wilde hij meteen starten
Lastige situatie meid. Hou er rekening mee dat als je de condooms verbant dat je heel snel zwanger kan zijn. Ik heb 15 jaar de pil geslikt en ik was gestopt, en binnen 6 weken zwanger Hopelijk trekt hij snel bij!
Hier ook het verlangen naar een tweede die is ook wel bij mijn vriend aanwezig maar ons probleem is te weinig ruimte. Wij krijgen 6nov te horen of er een kans is dat we eventueel kunnen verhuizen(lang verhaal) als dit door gaat gaan we proberen voor een tweede zo niet zal ik moeten leren om te gaan met dit gevoel. 10 jaar terug zat ik in het zelfde schuitje mijn vriend wilden nog niet en ik was er al lang klaar voor na dat hij er klaar voor was heeft het nog 6 jaar geduurd en helaas negen miskramen voordat we onze zoon kregen. Ik hoop dat alle wensen uit gaan komen en jullie niet meer te lang moeten wachten
he dat is balen minimuis wij komen ook een slaapkamer te kort..en moeten ook wachten op een groter huis ..maar dat houd ons niet tegen om voor een brusje te gaan. als we zouden moeten wachten word het leeftijds verschil erg groot..en dat willen we liever niet. en wie weet duurt het erg lang..dan wil ik liever wat op tijd beginnen.. @trouwen hier ook getrouwd met een dikke buik..ik heb er geen slechte ervaringen mee maar het is idd wel wat zwaarder , het was een hele mooie maar drukke dag en om 01:00 u , hebben we dan ook iedereen naar huis geshopt haha , want ik was op ..mn voeten waren op ..
Trouwen en zwanger kan prima. Het is alleen handig voor haar dit ook te beseffen het is dan handig om iig de coupeuse in te lichten dat de kans bestaat.
Het gaat niet om een kamer te kort het gaat om echt een te klein huis en het is ook nog een koop huis in een dorp waar de laatste tijd veel over te doen is dus dit is echt een probleem 1kamer te kort zou nog wel te over zien zijn maar voor de geboorte van onze zoon hebben wij onze kamer in 2e gedeeld omdat we een kamer te kort kwamen zodat we 2 slaapkamers kregen maar het kamertje van onze zoon is erg klein daar zouden met moeite 2 kleintjes op kunnen maar als we ons huis niet verkocht zouden krijgen hebben we in de toekomst een heel groot probleem met 1 lukt het nog wel.Dus duimen dat wij 6nov positief nieuws krijgen
Yep, ik woon ook in een heel klein huisje! Er zou onmogelijk een wiegje passen. Echt onmogelijk! Eerst sparen en verhuizen dus. Ik duim voor een positieve test voor jullie! X
Heel herkenbaar en wachten tot hij er ook echt klaar voor is dat was hier de enige oplossing. Op een gegeven moment hadden we zo veel kraamvisites en daarna kwam bij hem de ommekeer. Ineens zei hij toen ik in de keuken stond dat het hem toch wel wat leek een kleintje. Ik stond met mijn oren te klapperen! We waren toen al 7 jaar samen en beiden 28. Ik heb 3 jaar 'gewacht'. Heb in de tussentijd nog een vervolgopleiding gedaan waar ik nu heel blij mee ben. Die heb ik toch mooi in de pocket en ik zie mezelf het nu met 2 kleintjes ook niet doen..... Succes met wachten!
aah ja dat is echt balen ik zal voor je duimen dat jullie 6 november positief nieuws krijgen !! dat is trouwens wel een hele mooie dag want mijn dochter word dan 1 jaar..dus dat moet goed komen !!
Wauw, ben even een dagje druk en er is volop gereageerd super! Ik wil niet alleen graag trouwen, het gaat ook echt gebeuren.. Hij heeft me 2 maanden terug gevraagd dus aankomende zomer staat onze grote dag gepland! Ik ben me er idd bewust van dat daar rekening mee gehouden moet worden; ik zit met mijn hoofd vol in de voorbereidingen dus heb daar zeker over nagedacht! Maar bedankt voor de tip! Fijn dat er zo goed meegedacht wordt
Hihi, dat klinkt mij als muziek in de oren.. Als je er zo mee bezig bent hoop je wel dat je partner er op een gegeven moment zelf mee gaat komen, maar je verwacht er stiekem niet zoveel van.. Superfijn voor jou/jullie dat het allemaal op zijn pootjes terecht is gekomen uiteindelijk.. Wat opleiding betreft: daar zit ik nu volop in.. Maar het maakt me niet uit, ben in staat om dat op te geven voor een kindje.. Niet verstandig, maar het geeft wel aan hoe erg ik ernaar verlang en hoezeer ik eraan toe ben. Maar heb al met vriendlief afgesproken dat ik mijn uiterste best ga doen om dat diploma te halen. Als anderen het kunnen, kan ik het ook.. One wat or another en niemand heeft gezegd dat het makkelijk zou worden.. Maar dat is een keuze!
Toen ik 19 was werd ik door de pil heen zwanger. Dat ging helaas mis met 17 weken. Ik had toen de mama-hormonen gevoeld en sindsdien was mijn intens diepe wens gegroeid. Mijn vriend (ex)( na de jongen van wie ik zwanger raakte) had een goede opleiding en net een hele goede baan. Die dacht nog niet eens aan kinderen. En in mijn hoofd gonzde het maar...baby baby baby.. Wij zijn na 3 jaar uit elkaar gegaan omdat hij dus echt die wens totaal niet had en ik wel. Wij wilden allebei andere dingen in het leven. Mijn man en ik zijn direct begonnen, heeft wel 12 jaar geduurd eer we onze oudste in onze armen konden sluiten
Jeetje wat een verhaal zeg...wat ben jij sterk ! En wat fijn dat het uit eindelijk toch gelukt is. Nu geef ik mijn man helemaal gelijk met dat het wel een tijd kan duren.. Mensrn zeggen tegen mij steeds ja maar je heb toch al een kind dan zal een tweede geen probleem zijn hoor. Nou ik geloof er niet helemaal in dat zegt volgens mij helemaal niks
Het zegt inderdaad helemaal niks als je hier zo rond kijk zie je het vaak genoeg helaas. Wij hopen dat als het nieuws positief is we nog een 2de wonder mogen krijgen maar we zullen er zeker niet zover voor gaan als blijkt dat het weer steeds mis gaat is het goed zo.