afscheiding vs sperma

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Bajou, 8 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bajou

Bajou Fanatiek lid

10 feb 2009
    4.599
    1
    0
    België
    he dames,

waarschuwing! Dit is een behoorlijk rare vraag, maar toch, ik zit ermee dus kan ik het evengoed even "in de groep gooien".

Mijn vriend hebben 2 dagen geleden voor het eerst "voor het echt" geklust(dus voor een beebje), voor ons klusmoment had ik het gevoel dat ik beginnend vruchtbaar slijm had (rekbaar en doorzichtig).
    Maar nu is de vraag, hoe zie je nu het verschil tussen sperma en je eigen afscheiding wanneer je voorheen geklust hebt? M.a.w hoe lang blijft je vochtig door het sperma? :oops:

Vraag me dus af hoe ik mijn afscheiding moet bekijken 1 à 2 dagen nadat je geklust hebt?

Nou sorry hoor, dit is wel heel plastisch uitgedrukt maarja, ik weet niet hoe ik het anders moet omschrijven...

2. Bajou

Bajou Fanatiek lid

10 feb 2009
    4.599
    1
    0
    België
    Niemand? is het te persoonlijk? :)

ahja...

liefs

3. baboe

baboe Bekend lid

15 jul 2008
    587
    0
    0
    operatieassistente
    Hey,
    Als je 's avonds geklust hebt dan is 's ochtends na het plassen het sperma wel uit je hoor! En als je overdag gevreeen hebt ook al vrij snel (zeker als je geplast hebt). Ga maar na, voor je zwanger wilde worden? Dat is nu niet anders! Ik hoop dat je vraag hiermee beantwoord is?

4. Prisley

Prisley Actief lid

17 feb 2009
    131
    0
    0
    Bij mij is het zo dat ik na twee dagen merk dat het geheel uit mijn lijf is.
    Wanneer er in de avond geklust is merk ik dat in de morgen na het plassen bij het afvegen.
    Een dag later ruik ik het nog een beetje na het afvegen (ik reageer op lichaamsvreemde stofjes door een soort vislucht af te scheiden... vervelend maar waar ). De dag daarna is alles weer bij het oude.
    In de tussentijd, ook voor de vislucht plaatsvindt ;) heb ik natuurlijk wel gedouched of gebadderd enzo.

5. Bajou

Bajou Fanatiek lid

10 feb 2009
    4.599
    1
    0
    België
    Ok heel erg bedankt voor de antwoorden dames :)

Ik herken me in jou ervaringen Prisley... ik ruik het idd ook soms :rolleyes: nouja, alles voor het goede doel he.

Dan ga ik er maar vanuit dat mijn lichaam na max 2 dagen gewoon weer zichzelf is.

goed, dank je wel !

xxx

Deel Deze Pagina