feesten/uitgaan met zwangerschap??

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door brunette85, 14 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. brunette85

brunette85 Bekend lid

29 dec 2009
    944
    0
    0
    gelderland west
    hoi dames..

ik zet mijn vraag bij jullie kopje.. zwangerschap.
    misschien ben ik zwanger (9weken) maandag ga ik naar de dokter om dit vast te laten stellen.
    maar.. morgen heb ik een feest.. hardstyle feest..
    mag je gewoon stappen en dansen/springen als je zwanger bent?
    ook ivm harde muziek?
    als het babytje goed vast zit, kan er toch niks mee gebeuren?

graag zie ik jullie advies/ervaring tegemoet.
    liefs xx

2. Chaii

Chaii Niet meer actief

Je bent nog zo pril zwanger dat dat feesten nu echt niks uitmaakt.
    Neem wel goed je rust erna. :)

3. Chiggy

Chiggy VIP lid

29 aug 2010
    12.876
    25
    38
    Rotterdam
    Ik zou gewoon gaan hoor.
    Als je echt zwanger bent zit je kindje zit goed beschermd in je buik en gaat pas veel later in de zwangerschap geluiden horen.
    Veel plezier! :D

4. Leenislief

Leenislief Fanatiek lid

30 sep 2011
    1.765
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb afgelopen koninginnedag nog volop staan feesten met m'n 36 weken-buik. Gewoon doen hoor!
    Alleen wel van de alcoholische versnaperingen afblijven he ;)

5. brunette85

brunette85 Bekend lid

29 dec 2009
    944
    0
    0
    gelderland west
    super bedankt voor de snelle antwoorden!!
    dan ga ik morgen lekker feesten haha:D
    geniet van jullie zwangerschappen ;)
    liefs xx

6. brunette85

brunette85 Bekend lid

29 dec 2009
    944
    0
    0
    gelderland west
    haha echt waar!! geweldig..!

ik ben de BOB dus dat word geen probleem :D

7. Chaii

Chaii Niet meer actief

Hey dankjewel,
    jij ook lekker genieten van je zwangerschap en je feest morgen he! ;)

8. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Mag gewoon hoor!!

Maaruhh hoezo "misschien ben ik zwanger(9wk)"??

9. paula1984

paula1984 Niet meer actief

Hoi

Lekker genieten ik ben met 40+1 nog naar een feestje geweest niet met hele harde muziek gewoon in de achtertuin van vrienden( wel hardcore) en zelfs nog aan het springen geweest.
    Was meer in de hoop denk ik dat het wat zou doen hihi.
    Waren zowiezo verbaasd dat ik er was zijn allemaal wat jonger dus hadden zoiets van je kan toch helemaal niet meer weg na de 40 weken was echt hilarisch .

Groetjes

10. brunette85

brunette85 Bekend lid

29 dec 2009
    944
    0
    0
    gelderland west
    omdat ik 10juli voor het laatst ongi ben geweest.. de 10aug. 2dagen iets bloed heb gezien, met 1 tampon per dag. terwijl ik altijd de 10e vd maand de klok erop gelijk kan zetten en het doorbreekt.. (tampons en maandverband).. Alleen mijn testen blijven negatief.. maar mijn lichaam geeft heel wat anders aan. ;)
    maandag naar de HA om een bloedtest/echo aan te vragen.
    mijn cyclus is nooit van slag.. 1maand kan ik begrijpen dat dat eens voorkomt.. maar 2?? :(

11. lisanne123

lisanne123 Fanatiek lid

28 feb 2012
    2.862
    0
    36
    Zou het toch niet doen . Je kan op een hardstyle feestje niet van andere verwachten dat ze rekening houden met de zwangere (want dan denken hun ook had je niet moeten komen ) . De mensen daar zijn erg druk . Voor hetzelfde geld krijg je een duw in je buik of een elleboog perongeluk een stomp of wat dan ook . Gebeurd wel vaak op dat soort feestjes hoor . En anders is het toch de hele avond oppassen dus genieten van het feest zit er dan ook niet bij .

Dus ik zou niet gaan :p . Maar daar heeft iedereen ze eigen mening over . Als jij je er goed bij voelt om te gaan dan moet je het doen :p

12. brunette85

brunette85 Bekend lid

29 dec 2009
    944
    0
    0
    gelderland west
    hey..
    ja ik was dit keer ook niet van plan om vooraan te staan :D
    ik weet idd dat ze tegen je op kunnen botsen en helemaal als iemand naast je staat met pillen of of dronken is..

ik zal wel voorzichtig doen.. maar denk ook niet dat ik het 12uur ga volhouden.. ben nu al 2weken erg moe haha

thnx liefs

13. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    Nou al krijg je perongeluk een stomp, zo snel gebeurd er nou ook weer niet iets hoor. Helemaal op dat termijn.
    Ik ben in de vorige zwangerschap met een week of 10 naar zo'n feestje geweest, niks mis mee:)
    Veel plezier!

14. vlekkengek

vlekkengek Fanatiek lid

8 jul 2008
    1.782
    0
    0
    veehoudster
    kindje zit nog beschermd achter je bekken, pas na 12 wkn komt de baarmoeder hierboven uit.

ik zou gewoon gaan hoor, maar idd geen alcohol en drugs gebruiken

15. lisanne123

lisanne123 Fanatiek lid

28 feb 2012
    2.862
    0
    36
    Een stomp , hoeft geen probleem te zijn als de zwangerschap in het begin gewoon goed verloopt , maar als de innesteling of wat dan ook al ietsjes moeizamer gaan maar wel gewoon goed . Maar niet helemaal volgends het boekje , dan zou er normaal niks aan de hand zijn maar een stomp kan dan echt nuet goed zijn .
    Niet elke zwangerschap kan even veel hebben.

Maar dan inderdaad gewoon wat rustiger achter aan gaan staan en niet teveel tussen de mensen dringen .

16. brunette85

brunette85 Bekend lid

29 dec 2009
    944
    0
    0
    gelderland west
    hoi
    ik ben geweest.. maar heb 3keer moeten zitten vanwege buikpijn.. onderin en onder mijn maag.. ben ook eerder naar huis gegaan vanwege buikpijn,pijn in mijn rug en lies.. maar verder was het leuk!! liefs

17. raspberry

raspberry Niet meer actief

Dat is totale onzin. Eenmaal ingenesteld is ingenesteld hoor....

@TS: hou er rekening mee dat je (flink) korter zwanger kunt zijn/bent, dan je nu zelf eventueel rekening mee houdt.
    Eerste positieve test is vaak ongeveer 3-4 weken zwanger. Sommige vrouwen zitten laag in HCG, (zelf gehad bij mijn dochter, omgerekend pas 1,5 week overtijd positief getest) en heel soms testen vrouwen helemaal nooit positief, terwijl ze wel zwanger zijn. Maar meestal ben je dan gewoon echt korter zwanger dan je denkt.
    Je hebt nog geen positieve test gehad, begrijp ik?

18. brunette85

brunette85 Bekend lid

29 dec 2009
    944
    0
    0
    gelderland west
    klopt.. ik ben afgelopen maandag bij de dokter geweest. geen posi test. ben daar spontaan gaan bloeden. paar stolsels mee.
    nu is het weer bijna weg. ben nog steeds misselijk.
    maar ik denk dat ik iets anders onder de leden heb en een zwangerschap uit mijn hoofd moet zetten.
    Ik was er helemaal niet mee bezig en door al die verschijnselen ben ik pas gaan nadenken.. dus die klachten mijzelf aangepraat kan niet..

op naar een volgende ronde.
    toch bedankt x

Deel Deze Pagina