Na anderhalf jaar op het forum, maak ik nu mijn eigen topic aan. Sinds aug 2006 zijn we in de mmm terecht gekomen, aanvankelijk leek IVF de beste oplossing voor ons te zijn. Onze eerste twee pogingen mislukte, maar na onze derde behandeling leek onze wens invervulling te gaan, we waren zwanger van een 2ling. Helaas was de roze wolk van korte duur en eindigde onze zwangerschap in een mk en een ma. Nu een jaar later mogen we gaan starten met IUI icm gonal f/pregnyl, volgens de kliniek waar we nu onderbehandeling zijn maken we hier mee nog een goede kans ivm de wisselende zaadkwaliteit. 13/10 ben ik begonnen met het spuiten van de gonal f en afgelopen maandag heb ik mijn eerste fm gehad. Er waren alleen nog maar kleine follikels te zien en het baarmoederslijmvlies was nog maar 5,4. Ik moet voorlopig dus nog even doorspuiten en vrijdag mag ik terugkomen voor de tweede fm. Groetjes Naatje
Hey Naatje ik ga je zeker volgen in je eigen topic. heel veel succes en hopelijk is het de 1e poging meteen raak. Liefs Zora
hoi meid... ik ga je ook volgen hoor! hoop voor je dat je snel zwanger zult zijn en dit topic kunt sluiten... gr Jose
Hoi Naatje, Ik wil je heel veel succes wensen met je eerste IUI. Ga voor je duimen hoor. Ik heb afgelopen vrijdag mijn 2e IUI gehad, dus misschien hebben we snel allebei een positieve test in handen! gr Maaike
Heel veel succes toegewenst Naatje! Ik hoop dat het weer snel raak mag zijn voor jullie. Ik ga je ook volgen meid. Laat je geregeld wat van je horen? Liefs Vanilia
Heey meid. Ik ga je volgen hoor! Veel succes met je fm vrijdag! We zitten in dezelfde kliniek! Succes met je IUI! Liefs Nikkie
Bedankt voor jullie lieve berichtjes! En ik ga zeker regelmatig van me laten horen. Nikkie, ik had al gezien dat jij bij dezelfde kliniek onderbehandeling bent, ben jij ook zo tevreden?
Ook ik wil je even heel veel succes wensen. Ik zal regelmatig je topic checken om te zien hoe het met je gaat! Veel geluk, hè!
Heey meis, Ja ik ben heel erg tevreden zelfs! Zou geen andere kliniek of ziekenhuis willen! Doe jij ook accupuntuur erbij? Ik lees er zo veel goede verhalen over dat ik nu ga twijfelen....misschien dat ik toch maar eens ga bellen.....mmm Liefs Nikkie
Niekkie, ik ben ook echt heel erg tevreden, voel me echt begrepen daar! Wat betreft de accupuntuur, nee dat doe ik nu niet. Maar ik heb wel accupuntuur gebuikt tijdens onze 3e ivf en ik ben toen wel zwanger geraakt , dat het uiteindelijk niet is goed gegaan kan accupuctuur ook niet veranderen. Ik voelde me er heel erg prettig bij de behnadelingen. Het gaf me echt een stukje rust, ook tijdens de wachtweken. Ik kan het dus zeker iedereen aanraden.
Sinds gister voel ik mijn stokjes, ik heb dus het gevoel dat er wel wat aan het groeien is. Ik ben heel benieuwd morgen met de fm, spannend!
Hoi Naat, Ik kom je ook hier volgen! Spannend morgen! Ik heb vanmiddag het intake gesprek, nog even een vraagje is het alleen een gesprek of krijg je ook een onderzoek? Wordt er meteen afgesproken wanneer en hoe je mag beginnen, of bellen ze je daar over terug? Heel veel succes en hopelijk mag jou topic snel met positieve afloop gesloten worden!
Heey meis, Je eigen topic, wat goed! Ik zal je hier volgen, succes morgen met je fm! Heb je altijd Dr. R of Dr. W? Liefs Nikkie
Nikkie, bedankt! Ik vind het best wel spannend! Ik heb altijd dr. W en ik vind hem echt top! Wie heb jij altijd?