Ik denk inderdaad dat het daar ook mee te maken heeft. Na een jaar, na anderhalf jaar proberen, kun je er gewoon bijna niet meer releaxt mee omgaan.
Wij lopen al bij een gyn evaa.. dus dokter is geen optie. Wij krijgen na 20 rondes eindelijk onze eerste kans. En dan denk je ongesteld te worden en te kunnen beginnen gebeurd het niet. En dat is gewoon een domper.. Denk ik van, we hebben al zoo lang moeten wachten.. tis gewoon klote (sorry!! ) Alle spuiten liggen al klaar, plan ligt op de kast, nu nog ongi worden..
Ongelofelijk he... Maanden wil je niet ongesteld worden en nu wil je niets liever en dan komt het niet. Het vrouwenlichaam (en geest) blijft een bizar iets. Kun je niet gaan sporten ofzo? Dat wil ook nog wel eens helpen.
oke ! ja dat is echt verrot.. ik kan alleen maar voor je hopen en duimen ! en jezelf niet te gek laten maken (alleen daar heb je weinig aan )
We gaan nu ff parket bestellen voor ons nieuwe huisje en daarna ff langs vrienden.. wie weet.. dank jullie allemaal meiden!
Dan hoop ik voor je dat je heeeeel lang niet ongesteld zal worden!! Spannend!! Kom je t ff melden hier?!
Haha ik begin het nu ook wel spannend te vinden.. het zal toch niet hè ? Ik zit alleen maar in mezelf te denken.. het is toch niet mogelijk ?! Maar laten weten doe ik het zeker.. heb inpricipe niks te verliezen op dit moment. Ja als ik niet zwanger zou zijn en ook niet ongi. Dat is nu mijn grootste angst.. Ik denk dat als ik nu zwanger zou zijn je me kan horen gillen haha..
Haha, nee heb nog niet getest.. moet nog steeds testjes halen.. moet strat ook naar een bbq.. wilde eigenlijk gisteren de testen halen maar we waren bij iemand aan het helpen in de tuin, en dat behoorlijk uit.. dus winkels dicht.. denk dat zometeen even langs de winkel scheur.. word nu wel spannend..
Nou.. geen baby en ook geen bloed.. helaas.. Test was zoals alle andere omo wit.. Toch nog maar even wachten dan.
Wat rot zeg... Had wel hoop voor je gekregen. Sterkte en ik hoop dat je nu toch echt snel ongesteld mag worden!
@ firefly, hè meid, nog steeds niet ongi en omowitte testjes. Wat zal dat toch zijn?Echt vervelend zeg, kun je het traject in en dan wordt je maar niet ongi... Net nu het wel de bedoeling is...
Wat vervelend hé dat wachten.. misschien nog een tip (ik weet niet of je hoofd er naar staat ).. maar bij mij hield het wel eens om gewoon intiem met mijn vriend te zijn. Even wat geduw en gepush van onder en tara...... Hopelijk helpt het bij jou ook! Succes verder met alles en hopelijk mag je snel zwanger zijn, ik duim voor je!