Ik wil dat huis!!

Discussie in 'De lounge' gestart door Ladydi85, 22 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jipper

Jipper Fanatiek lid

22 jan 2008
    2.394
    1
    0
    Spannend zeg!! Ik hoop heel erg voor jullie dat die andere mensen toch geen interesse meer hebben. Het huis zoals je beschreef klinkt geweldig en de ruimte heb je straks wel nodig... ;) Ik duim voor jullie!!

2. Ladydi85

Ladydi85 Niet meer actief

Bedankt meiden!! Morgenavond hebben de eersten op de lijst een gesprek. Ze zijn, net zoals nummer 2, geïnteresseerd voor veel woningen in die nieuwbouwwijk, maar de makelaar heeft ze op zoveel mogelijk woningen gezet. Lekker dus... het is niet eens het idee van die mensen zelf. En dus kan het twee kanten op gaan: ze gaan nog steeds niet voor dit type huis, of zien in dat dit huis groot is met grote tuin voor relatief weinig geld.

Maar er staan op dit huis dus nog maar twee mensen voor ons :) Als het zo doorgaat :D

En dan nog een hypotheekverstrekker vinden die een freelancer een hypotheek wil verkopen. Ze zijn er wel, maar iets minder bekend...

3. Kiwi1

Kiwi1 Fanatiek lid

26 dec 2007
    4.849
    0
    0
    Spannend! Jeetje, heb je in deze tijd nog lotingen op nieuwbouwhuizen??? Wij hadden het hier letterlijk voor het uitkiezen vorig jaar. En nog steeds staat er, na 3 maanden oplevering, de helft leeg. Terwijl het ontzettend leuk project is met zeer ruime huizen en veel opties.

Maar ik vind het helemaal niet zo slecht uitzien hoor voor je. Je zegt zelf dat andere mensen op meer huizen ingeschreven staan, dus grote kans dat ze ergens anders voor gaan. Succes hoor!

4. Ladydi85

Het is een groot project, er komen ongeveer 3000 woningen in tien jaar. En het is een mooie plek, vlakbij grote steden, aan de snelweg, leuk dorp. Dus er komen ook veel mensen die in een stad in de omgeving wonen naartoe. Vandaar dat er een wachtlijst is op de meeste huizen.

Al staan er ook nog wel wat huizen leeg, maar dat zijn vrijstaande huizen van minstens 4 ton. Tsja, als ik dat had :)

5. Sjanienu1

Sjanienu1 VIP lid

6 sep 2008
    6.495
    1
    0
    Winkelmedewerkster
    's-Heerenberg
    Spannend hoor! Ik duim met je mee! :)

6. Kiwi1

Kiwi1 Fanatiek lid

26 dec 2007
    4.849
    0
    0
    Ja, dat geldt ook voor hier. Wij hebben een huis gekocht in een kleinschalig project van maar 52 woningen in een mooi, groen dorp dat tussen 3 grote steden ligt. Je bent binnen 10 minuten in alle 3 de steden. Ideal dus. Dit dorp is ook aantrekkelijk voor mensen uit grote steden. Wij zijn zelf van Rotterdam verhuisd. Maar hier loopt het helaas niet storm. Helaas zeg ik omdat het tot nu toe een beetje uitgestorven is.
    Vreemd he, dat het zo verschilt!
    Nou, ik duim voor je!

7. Ladydi85

We staan voor dit huis en voor een ander huis (hetzelfde, maar iets groter) op nummer 2 nu. Bij beide staat dezelfde voor ons, zij moeten vanavond een keuze maken. Dus wij staan morgen bij één van de twee huizen op nummer 1!!

Nu nog hopen dat ze het goedkoopste huis niet kiezen, het duurdere huis is voor ons waarschijnlijk net iets te veel.

Dus meiden, blijkbaar helpt het duimen, laten we er nog maar even mee doorgaan :D
    ;)

8. Jipper

Jipper Fanatiek lid

22 jan 2008
    2.394
    1
    0
    Spannend!!!!!

9. tico

tico Fanatiek lid

14 jul 2008
    1.311
    0
    0
    spannend we duimen mee!

10. suikerboon

suikerboon Bekend lid

30 dec 2007
    924
    0
    0
    arbeidster
    menen
    ik duim alvast mee!!!

11. lydia31

lydia31 Fanatiek lid

7 okt 2006
    3.177
    0
    0
    en al nieuws??

12. Ladydi85

Ik durf nog niet te bellen haha!! Alsof haar antwoord anders is als ik later bel :p

Ik zou rond tien uur bellen, dus dat doe ik dan ook maar direct. Jullie horen het nog wel :)

13. wuppie 01

wuppie 01 Fanatiek lid

1 jun 2007
    1.817
    10
    38
    oh wat spannend ik hoop dat zij het duurdere huis kiezen.
    Mochten ze de goedkope kiezen bedenk dan wel dat het nog heel lang duurt voor het klaar is en tegen die tijd valt de prijs mischien wel mee. Ook niet gaan beknibbelen op standaard tegels dat is echt zonde en je heb nog even om te sparen.

14. lydia31

lydia31 Fanatiek lid

7 okt 2006
    3.177
    0
    0
    Bijna 10 uur!! duim mee

15. kwebbeltje

kwebbeltje VIP lid

13 jul 2005
    15.340
    1
    0
    Verpleegkundige
    Duitsland
    Spannend zeg. Ben je al aan het bellen? :p

16. lydia31

lydia31 Fanatiek lid

7 okt 2006
    3.177
    0
    0
    En?????

17. Ladydi85

Jaaaaa!!! Ze hebben dat duurdere huis genomen :D

Nu de financiering rondkrijgen... Ik lees net dat onze gemeente een startersregeling heeft voor deze wijk tot 230.000 euro, in plaats van 2 ton, dus daar kunnen we ook gebruik van maken.

Goh, nou gaat 't beginnen. Toch niet te geloven dat we eerste zijn nu!!

Allemaal bedankt voor het duimen meiden. Je zou er haast bijgelovig van gaan worden. Wellicht een duimhoekje opzetten op ZP :p

Woei, ben blij! Vandaag komt er vrij weinig van werken ben ik bang...

18. s1986

s1986 Niet meer actief

Gefeliciteerd!!!!!

19. torrach le

torrach le Fanatiek lid

30 okt 2008
    4.435
    1
    0
    Gefeliciteerd!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

20. lydia31

lydia31 Fanatiek lid