mijn dochter is nu net 4 jaar en 2 maanden en ik ga haar laten onderzoeken op koemelk-glutenallergie. mede omdat ze maar niet aankomt. (en andere klachten) ze is nu 104 cm en weegt 14 kilo ben benieuwd hoeveel jullie kindjes wegen met net 4 jaar.
Mijn zoon met 3 106 cm en 18 kg. Volgens mij valt de lengte en gewicht wel mee hoor, voor een meisje. Denk niet dat je je zorgen hoeft te maken.
Mijn dochtertje was met net 4 jaar nog geen 104 cm en 16 kg zwaar.Nu met 5 jaar bijna 110cm en bijna 18kg zwaar.Dus ook een lekker klein opdondertje
Mijn zoontje is nu 3 jaar en 6 maanden. Is 1m17 en bijna 22 kilo. Met 4 jaar zal hij rond de 1m23 zitten denk ik. Ik hoop dat zijn gewicht dan nog hetzelfde is als nu Dan is hij mooi lang en slank
Lieke is 3 en is 96 cm en 13.5 kilo. Dus zal met 4 jaar niet veel zwaarder en groter zijn als jou dochter.
Fenne is net 3 en 100 cm en 15,5 kg Denk dat elke kindje eigen groeilijn heeft... Zit daar wel een normale curve in dan zou ik me geen zorgen maken, elk kindje is anders...
klinkt normaal hoor als ze normaal eet is er niks aan de hand. als ze blijft groeien in een mooie lijn en niet overdreven veel ziek is zou ik me geen zorgen maken. osn meisje was met begin 4 106 cm en 15 kilo. nu is ze bijna 5 en 111 cm en 16 kilo echt een mager ding als je dr in dr bikini ziet maar altijd op zon lijn gezeten dus niks los hoor
Mijn dochter was toen ze net 4 was 104 cm en 14 kilo.Nu is ze 4 jaar en 9 maanden en 110 cm en 18 kilo.
Hier moeten we ook naar het ziekenhuis vanwege zijn groei. Erik word volgende maand 4 jaar en hij is 97 cm en weegt 13 kilo
Mijn zoon was met 4 jaar 103 cm en 16 kg. Moet er wel bij zeggen dat we sinds oktober weten dat hij coeliakie heeft en nu dus op dieet is. Sindsdien is hij goed gegroeid! Hij is nu (4,5) 106,5 cm en 17,5 kg.