gewoon doen! hier staat hij al een paar dagen. onze dochter wou het heel graag en heeft de boom opgezet.
De boom doe ik nog niet maar ik heb al wel een grote ster aan de rand van het water staan in de tuin. En zo zet ik langzaam wat dingen neer. De boom zet ik 30 nov op, de dag erna gaan winnaar centerparcs sinterklaas vieren en dan komen we terug in huis met de kerstsfeer
Bij ons komt hij pas na 5 dec. Soms het weekend ervoor. Wij hebben altijd een echte. Maar wil nu eens gaan kijken voor een kunstboom. Binnenkort maar eens naar de Intratuin.
Mijn man begon er ook al over. Maar wij nemen een echte en als je die nu al neerzet, is het met kerst nog maar een treurig bosje naalden. Dus de onze komt pas met of na Sinterklaas.
Hier staat hij al. Komt ook omdat we de zolder leeg moeten maken voor dakkapellen. Dus dit jaar extra vroeg.
Wat houd je tegen? Ik heb de mijne 8 Oktober al gezet. Snap nooit zo goed waarom daar zo 'raar' over word gedaan
Wij zetten hem meestal op mijn verjaardag op ( 1 december). Wel al begonnen aan het bouwen van het kerstdorp . Maar het enige wat we aan sinterklaas doen is volvreten met pepernoten en de rest negeer ik vakkundig.
Ook al zo’n zin in! Volgend weekend zet ik hem neer en gaan we hem versieren. Nu al zin in. Ik zou dus zeggen, gewoon lekker doen.
Moet er nog niet aan denken. Vind het max 3 weken leuk en ben altijd weer blij als al die zooi weer weg is.
Ik wil ook! Ondanks dat ik hem altujd 5 december op zet. Maar dit jaar gaan we voor het eerst voor een echte, die we met t hele gezin gaan uit zoeken dus word niet eerder dan het eerste weekend na sinterklaas..
Heb m vorig jaar laatste weekend van november gezet, en eind februari afgebroken (valse dus). Vond t veel te gezellig staan . Denk dat ik m dit jaar ook weer eind november ga opzetten. Ben dan eindelijk nog eens een weekend thuis en de kinderen zijn er dan ook om me te helpen...
High five . Ik was laat voor mijn doen (19 oktober), maar wilde eigenlijk overslaan vanwege een loslopende dreumes. Maar blij dat ik heb gekozen dat hij zich mag aanpassen (leren af te blijven), want ik geniet elke dag van de boom.
Hij staat nog niet (want besloot met L samen op de koffie te gaan bij m’n moeder en daarna thuis m’n nagels te doen). Als hij morgen niet staat (kids thuis, zwemles en m’n vader komt), dan doe ik het hoe dan ook komende week. Liefst als ik alleen ben!
Heb er al veel zien passeren op insta, dus je zou zeker niet de enige en eerste zijn Ik heb met mezelf afgesproken dat ik hem half november mag opzetten dus ergens komende week.
Hier ben ik ook deze week begonnen met mn kerstdorp en inmiddels aardig af. Wij gaan ook 22-12 op vakantie en zo kunnen we er toch nog een poos van genieten.