Ik wil de papa niet meer.....

Discussie in 'Alleen en zwanger' gestart door Romana, 25 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Babel44

Babel44 Niet meer actief

Romana,

Had al eerder gelezen, maar wist niet zo goed wat ik zou kunnen toevoegen. Nu kom ik weer even kijken, en wat een mooi verhaal, eigenlijk. Zo naar dat je elkaar zo verkeerd kunt inschatten en er allebei je mond maar over houdt, maar uiteindelijk levert het heel veel op, want als ik lees wat jij schrijft over hoe hij onzeker was, dan is hij ook erg opgelucht nu er over gesproken is waarschijnlijk, en veel vrijer in zijn liefdevolle uitingen naar je zoon.

Hoop dat het allemaal goed blijft gaan, succes!

2. Romana

Romana Actief lid

1 jun 2010
    443
    0
    0
    Ja dat is waar, communicatie is zooo belangrijk. En dat was het nou juist, wij kunnen heel goed met elkaar praten, praten echt over alles.... En daarom was het zo raar dat over dit onderwerp eigelijk nooit gesproken is.....misschien dat het te gevoelig lag, voor beide kanten. Voor hem omdat hij niet wist hoe mijn reactie zou zijn, en voor mij omdat ik bang was dat zijn reactie anders zou zijn dan dat ik zou hopen.....

Gelukkig is alles goed gekomen :)

Mijn vriend heeft mijn zoontje vanmorgen voor het eerst alleen meegenomen naar 1 of andere indoorspeeltuin. Ze zijn voor het eerst alleen op elkaar aangewezen. Vind het best spannend, maar het maakt me ook echt heel gelukkig!!!
    Hoop dat alles goed zal gaan, en dat die twee een mooie band met elkaar opbouwen!!!!!

3. Babel44

Babel44 Niet meer actief

Slik, ja dat is mooi he!! Echt super :):):) (hormonen...)

4. Mijkeltje

Mijkeltje Fanatiek lid

7 jun 2009
    3.029
    1
    0
    Wauw... Dit is echt het 'feel-good-topic' van het jaar!!! :)

Deel Deze Pagina