hallo mischien een stomme vraag.. maar kun je ook zwanger zijn als je gewoon een lage temp hebt? of moet je temp zoiezo altijd hoog zijn als je zwanger bent?
ik zou daar ook wel graag antwoord op hebben. mijn temp was vanmorgen ineens 36.3 en gisterochtend 37.2 (vanaf afgelopen donderdag hoge temp.) heel verschil dus!
mischien bij jou een innesteldip? ik weet nie hoe ver je nu in je cycles zit? en hoe temp je? elke keer om de zelfde tijd enzo?
ja ik weet het ook niet. ik heb woensdag en donderdag een posi ovu test gehad en een temp op woendag van 36.6 en donderdag 36.9. we hebbben netjes die dagen geklust alleen vrijdag niet want manlief was moe. btw vrijdagochtend een temp van 37.1 ik heb denk ik donderdagnacht mijn ei gehad (dacht ik ook te voelen) zaterdag 37.1en zondag37.2 ook een hoge temp en vanmorgen ineens 36.3 bijna 1 graden verschil met gisteren. mijn lichaamstemp is sowieso aan de 'lage' kant 36.2/3 en ik ga deze maand uit van een cyclus van 32 dagen. pfff vaag hoor allemaal. ik denk dat mijn er aankomt.
meid is het mischien een ideeetje om je eigen op fertilityfriend aan te melden? daar kun je precies je temp bij houden das echt heel makkelijk! ik wacht op mijn ei! maar normaal voel ik die dus kei goed, nu nog steeds niet, normaal is die er op dag 15! nu zit ik op dag 18 heb wel wat steekjes in me buik, en dacht ook vruchtbaar slijm! maar me temp stijgt niet, nog niet. hoelang ben je al bezzig met zwanger worden?? en ben je al lang gestopt met de pil? en waneer zou je kunnen testen? als je niet ongie word? moest je vandaag ongie worden??
maar nogmaals het zou best een innesteldip kunnen zijn! hoop voor je dat het raak is! wij hebben deze hele week ook flink geklust!!! hoop het zo da het raak is
ik weet niet precies hoe dat ff werkt. moet toch maar eens kijken mocht het deze ronde niet raak zijn. ik ben in juni gestopt met de pil. toen ben ik aan het ontpillen geslagen. echt onregelmatig. dat ik serieus mijn ei etc. bijhoud is nu ronde 7 en de eerste ronde dat ik iedere ochtend temp. ook ben ik deze maand met ovutesten bezig en ben ik aan de etos zwanger worden ... dubbelop dus allemaal! welke ronde zit jij? hou jij je temp bij op ff? vruchtbaar slijm is een goed teken! ik ga voor je duimen! hopen dat je ei gauw komt. ik had vandaag wat lichte krampen/steekjes links mijn buik ik voelde net iets 'nats'. ik schrok me rot. ik naar de wc ... geen ongi gelukkig, maar wel waterige afscheiding ... geen idee wat dat betekent???? ik mag volgens mijn banner over 10 dagen testen. mijn ei heb ik waarschijnlijk op 9 april (8april posi ovu) gehad dus ik tel er 14 dagen bij op dat wordt dus 23 april testen! ben op van de zenuwen!
hey meis Ik ben in januarie gestopt met de pil, heb daarna een redelijke goede cycles gehad, zo rond de 30 dagen, en rond dag 15 mijn eisprong, die ook altijd goed te voelen was, ik ben vanaf dat ik gestopt ben met de pil ,meteen gaan tempen, en ik hou die bij op fertilityfriend echt heel fijn programma! ( hier op de site kun je uitleg vinden hoe die site werkt! ) heb tot nu toe nog steeds geen hevige pijn gevoelt van me eisprong dus mis komt ie later of voel ik um deze keer gewoon niet, is afwachten wat me temp doet! maar als ik hem vandaag of gistere ergens gehad heb dan kan ik over 14 dagen zoiets testen, dus jij kunt eerder testen! haha pff wel vervelend dat wachten en die zenuwen of het gelukt is, en tijdens het klussen, of het wel goed erin zit, want er loopt altijd weeer wat uit enzo pff maargoed wachten wachten en nog eens wachten! na het klussen lig ik zoiezo al met me benen de lucht in haha jij ook? heb hier gelezen dat da meerdere doen dus dacht ga ook eens proberen wie weet!...
en is je temp is nog steeds hetzelfde? wel fijn dat je cyclus regelmatig is! maar wachten is niet leuk. normaal vliegt de tijd maar nu kruipen de dagen voorbij! op z'n vroegst kan ik over 10 dagen testen. jij gaat over 14 dagen testen? moest net zo lachen ... ik lig ook met mijn benen in de lucht na de daad hahahah. of dat het helpt weet ik niet maar idd wie weet! ben gelukkig niet de enige! k vind het zo zonde als de zwemmers de verkeerde kant op gaan hhaha ik denk dat ik maar eens ga kijken op het nod april forum ... zit je daar ook?
@Babe1981: Ik heb ook mijn ei op 9 april gehad... dus we kunnen tegelijk gaan testen... haha... als het raak is is de uitgetelde datum 1-1-10... spannend dus.. maar als ik jou temp zo lees, dan kan het goed een innestelingsdip zijn. afwachten wat hij morgen gaat doen.... Ik houd mijn temp ook bij op FF.... erg fijne site... staat veel info op... (zie ook mijn link hieronder) succes... wachten duurt altijd te lang....pffff
@lauw jouw tempkaartje ziet er goed uit! ik hoop morgen ook weer een hoge temp te hebben pfff.... zenuwen gieren door m'n lijf. leuk dat we gelijk oplopen. 01-01-10 klinkt wel héél leuk!!!! heel veel succes!
Mijn temp gaat nog steeds niet omhoog heb ook nog geen eisprong gevoeld! zit nu op dag 18, weet egt niet wanneer ik nu het best kan klussen, hebben al zo veel geklust, had eigenlijk gehoopt dat ik deze week rust had met klussen haha erg he, maargoed weet dus niet van welke dag ik nu uit kan gaan helaas. nee ik zit niet op nod april forum, kan ik mischien ook wel eens gaan doen! hopelijk heb je morgen weer een hoge temp! laat je het even weten?? doeidoeixxx
@scheetjuh vooral blijven klussen ... je weet maar nooit! misschien ben je aan het ontpillen??? mijn temp was vanmorgen 36.6 dus niet hoog maar wel met 0.3 gestegen. xxx
hoi ik zal mijn tempen tot nu toe laten zien en heb net een heeel lichte zwangerschaps test heel licht hoor globale temp 36,1 36,2 -36,2 -36,8 -36,6 -36,6 -36,7 -36,6 -36,6 -36,6 -36,3 -36,4 -36,3 -36,5 -36,4 en nu licht positief maar ik heb nu wel kans omdat ik voor me NOD test dat ik gewoon onge wordt
me test is nu iets donkereder dus ik ben wel zwanger !!! en me temp was vanmorgen maar 36,3 mijn globale temp is 36,1/36,2 kijk maar hier boven
heer raar bij me vorige had ik kei veel symtomen en nu -soms een beetje misselijk -onge krampen echt in me eierstokken -beetje moe het voeld eigenlijk als een menstuatie bij mij nu heel vreemd ik hoop dat de symtomen wel wat erger worden dan weet ik teminste dat het een beetje goed zit