@ Rozemarijke, Tja daar had ik niet over nagedacht. Misschien idd dan maar wat langer er over doen... @ Cindy Gefeliciteerd met jullie dochter. Geniet er van en kom lekker bij. Amai alweer zo'n snelle jelle hier met bevallen. @ Samantha, Ik hoop voor je dat het tekenen zijn meid. Hier alles rustig. Vanacht wel wat pijnlijke krampen en een lichte paniek van mijn kant. Mijn man begint vandaag bij zijn nieuwe baas dus een bevalling is even niet handig nu hahaha vandaar de paniek. Uiteindelijk na 1.30 uur weer in slaap gevallen en nu is het weer rustig.
@cindybaby Gefeliciteerd en een fijne kraamtijd. Wat een snelle bevallingen allemaal hier. Ik kan me voorstellen dat het zwaar is een weeenstorm en dat als de kleine is geboren je flink naweeen kan hebben en je kan afvragen wat er allemaal is gebeurd in zo'n korte tijd. Tijdens een langere bevalling kan je het toch min of meer op je in laten werken. Gelukkig zijn hier de mama's en de baby's mooi gezond.
tot nu toe nog geen teken van weeen wel hele erge harde buiken... ben net nog ff een uurtje in het centrum geweest en nu weer heerlijk thuis ga zo ff liggen met me zoon die is kei en kei vervelend aan het worden en doen... dus hopelijk slaap die zo zodat ik wat rust heb want heb net ook nog eens me mooie lange nagels gebroken door me zoon pfff.... Hopelijk zijn het idd het voorwerk voor de bevalling me buik hang ook echt kei laag iedereen zeg het... dus laten we het hopen... Heb sins eergister ook het spul voor de aambeien niet meer gebruik omdat ik er geen last van had opeens en nu heb ik er weer kei last van dus ga zo weer smeren pffff....
Cindy, gefeliciteerd meid!!! Hier alles z'n gangetje. Morgen is de kraamhulp voor het laatst..Kleine grote man is helaas een beetje ziek aan het worden Met de kleine dame gaat het voorspoedig. Drinkt als een tierelier en zit nog maar 45gr onder haar geboortegewicht. Misschien morgen dan de mijlpaal dat ze er weer op zit....Ben benieuwd. Zo en nu is het weer etenstijd voor de kleine meid....Als ze wakker wil worden iig
Cindy gefeliciteerd en geniet van de kraamtijd. Samantha ik hoop dat niet lang meer gaat duren.. en miss idd voortekenen van een bevalling. Vandaag de keuken schoongemaakt (heerlijk schoon) Volgende week dinsdag komt mijn lieve schoonmoeder mee helpen met poetsen.. en dan mag hij daarna lekker van mij komen.. Wat heb ik toch zin om hem te zien en zin in een wijntje..hihi
Zo, ik heb lang geduldig kunnen blijven, ondanks alle kwaaltjes e.d. Maar nu... Vanaf vrijdag eigenlijk continue misselijk, pijn in m'n buik, slaap nog maar 2-3 uur per nacht... Ben kapot. Morgen weer naar de VK, maar even goed m'n hart luchten daar. Maar goed, nog max 3 weken, valt te overzien. Voor iedereen die bevallen is; GEFELICITEERD!!!
Ook ik voeg me bij de club. Al weken last van veel harde buiken en voorweeen. Elke nacht weinig slapen door brandend maagzuur tot kotsen aan toe. Ik verdraag bijna niets meer qua eten. Ik begin het ook beu te worden. Morgen 39weken, dus hopelijk is ook voor ons snel het einde in zicht.
Voor de meiden die bevallen zijn. Van harte gefeliciteerd. Geniet van jullie nieuwe wondertjes. Voor de meiden die nog moeten bevallen... Hopelijk zijn wij snel aan de beurt! Sterkte met die allerlaatste loodjes.
Ik ben het ook zo ontzettend zat. Vandaag vooral maagzuur, maar ook al sinds 38 weken die dagelijkse ctg in het ziekenhuis komt me m'n strot uit. Ik wil gewoon bevallen nu en mijn lijf terug, Ik zou morgen worden ingeleid maar het ging mooi niet door omdat madam niet is ingedaald en ik geen ontsluiting heb. Ze gaan nu morgen wel toucheren weer om te kijken of het veranderd is. Hopelijk wel, en in het beste geval mag ik misschien toch blijven of willen ze woensdag of donderdag inleiden. In het slechtste geval word ik maandag pas ingeleid.... Blegh Vandaag wel wat krampjes gehad zo nu en dan maar het mag de term voorweeen niet dragen hoor. Hoop echt dat ik morgen goed nieuws krijg maar ik vrees toch het ergste.
Dames evne een vraagje... Ik heb sinds twee dagen echt veeel harde buiken. Gister regelmatig iedere 5 minuten en vandaag ook weer. Ze doen geen pijn het is wel vervelend en af en toe het idee dat ik geen lucht krijg. Moet iedere dag aan de ctg en daar is het ook op te zien. Iemand dit ook meegemaakt en kort daarna bevallen of kan het nog wel even duren ? Xxxx
Ik heb dit vanaf 34weken. Ook inderdaad dat ik er benauwd van wordt. Soms heb ik het een paar dagen achtereen echt om de zoveel minuten en andere dagen kan het weer rustiger zijn. Merk wel dat ze de laatste dagen steeds frequenter komen en langer aanhouden. Dus ook ik ben benieuwd.
ik heb die voorweeen wel ruim 3 weken gehad, iedere avond/nacht! ook met dat benauwde gevoel, net of mn luchtpijp werd dichtgeknepen... ik dacht echt eerder te bevallen door dat voorwerk, maar t werd pas met 41+4!! dus helaas zegt t niks over een naderende bevalling....
Mijn eerste 8 cm ontsluiting waren zo..... Die laatste 2 waren rugweeen erbij. Maar goed als jij aan de ctg ligt iedere dag dan zouden ze het ook wel weten denk ik zo. Controleren ze je ook???
Ik heb momenteel veel harde buiken ook met regelmaat soms pijnlijk soms niet, mij werd verteld dat ik maar gewoon moest afwachten ; want het ''kon'' doorzetten ; maar hoefde niet!
Gefeliciteerd rozemarijke!! Moet jullie eerlijk zeggen dat het heeeel raar voelt om op zp te surfen terwijl ik al bevallen ben normaal sta ik op en kijk onmiddellijk of er nieuwe topics zijn en dingen die ik voel op te zoeken en kijken hoe mijn medezwangeren zich voelen enzo... En nu is dat gewoon voorbij. Echt heeel raar! Maar uiteraard zal ik hier nog blijven rondzwerven hihi
hier zelfde ik moet ok wachten tot ik ontsluiting heb dan word ik ook ingeleid pffff... moet over een uurtje richting de verlos toe en hoop zo dat ik 1 cm ontsluiting al heb... Heb vannacht weer niet echt kunnen slapen weer kei misselijk en harde buiken...En zenuwe denk ik ook voor vandaag... Verders is er met mij niet echt veel veranderd en van afgelopen donderdag van het ziekenhuis die slaapmiddel waar ik vrijdag weer terug voor ben gekomen omdat ik me helemaal niet goed voelde is gelukkig over het waren laten bijwerkingen en gelukkig maar ook anders zaten ze te denken dat ik een buikgriepje had opgelopen pfff als dat er nu nog eens bij komt... Verders ben ik best wel weer gestress en als me zoon iets doet wat ik niet wil kan ik fel reageren ik probeer het niet en probeer het op een rustige manier maar ik merk gewoon dat het nu ook echt geestelijk aan me begint te knagen en het heel erg vervelend is voor me zoontje.... want hij is er namelijk 24 uur per dag bij me.... Me zoontje komt wel steeds meer aan me hangen wat ik nu ff totaal niet wil vanwegen al die pijn maar merk wel dat er iets komt en hij ook... @ titara Je hoef niet alleen voor medezwangere te kome hihihi ze hebben ook baby/dreumes dingetjes hihihih kijk ik ook altijd na en reageer der ook altijd op en bij de rest ook natuurlijk hihihihihi.... Gelukkig ben je nu lekker aan genieten en moet zeggen mis je wel een beetje hoor en ook de andere dames die al bevallen zijn...