Het is idd gewoon k*t !! Bij mijn eerste nooit voorwerk enzo gehad dus ook geen vzlse hoop... Nu heb ik gewoon constant harde buiken en weeen die niet doorzetten. Die constante valse hoop vind ik ook zwaar vermoeiend ...
Blijkbaar heb je bij een tweede gewoon meer voorwerk, want dat heb ik nu ook. Ik interpreteer het hier totaal niet als eerste tekenen dat het begonnen is, reken echt weer op 42 weken. En dat helpt echt! Ik tel echt nog af naar 4 weken vanaf nu en dat maakt dat ik het mentaal veel beter trek dan toen ik bij Thirza steeds hoopte dat ze al eens kwam...
Ik zou ook zo kunnen denken maar dan hoop ik nog steeds... Zeker met al dat voorwerk... Iedere keer denk ik dan: zou het?? Eerste zoontje is op 40+1 gekomen
is makkelijk zeggen rozemarijke...Hier gebeurt er namelijk al een heleboel. Had afgelopen dinsdag al 2cm ontsluiting en was bijna compleet verstreken, ben gestript, mn slijmprop kwijt...en nog wil het niet doorzetten
Pfff, ik voel met jullie mee en herken het. Ben het meer dan zat, ook al bijna 3 weken last van voorweeën. Pijn in mijn bekken/schaambot, vooral 's nachts kan ik amper liggen. Zo vaak wakker, niet leuk meer... Ik ga er vanuit dat ze me niet overtijd laten lopen ivm zwangerschapsdiabetes, maar dat zal ik a.s. donderdag wel horen van de gyn. Dames veel succes en uiteindelijk zal de kleine wel komen, ik denk telkens maar zo: 'er is er nog nooit 1tje blijven zitten.'
pfff erg he dat voorwerk gedoe word er ook schrijt ziek van... vannacht ook elke keer oefen weeen en rugweeen en harde buiken maar weer niet doorzetten... Nu heb ik nog steeds weer last van rugweeen en hardebuiken en heb net onder de douche een oefenwee gehad maar weer niet doorzetten grrr... daar word je nu echt zo moe van...
Ik wil jullie allen even heeeeeeeeel veel sterkte wensen met de 'laatste loodjes' dames!! Hoop dat het snel mag komen voor jullie! groetjes
meid, ik heb ook ruim 3 weken elke avond voorweeen gehad! pffff elke keer valse hoop! dacht ook dat t echt voor de 40 wkn geboren zou worden! nee dus!!! ze kwam pas met 41+4!! dus je snapt wel, die laatste weken waren vreselijk!! mn andere dochters waren wel op tijd, dus ging ik nu ook van uit. heb ook echt wat afgejankt de laatste dagen! had overal last van, kon niet meer uit de weg. en wilde gewoon zooo graag mn kindje! maar weet je wat nou zo mooi is? als je kindje er is, ben je alle ellende van het lange wachten gelijk weer vergeten! het is alles meer dan waard! ff volhouden nog meid! succes! xxx
Hahahaha cindybaby was dat maar waar!! Maar zodra er iets gebeurt laat ik het zeker Weten... Heb 3g met de gsm en er is wifi in het zkh Zo kan ik iedereen altijd 'op de hoogte houden
Ik wilde jullie ffies veel sterkte wensen met de laatste loodjes pff Hopelijk begint het gauw ECHT ! Hihi Ik ben het sommige dagen nu al zat haha , dus er staat mij volgens mij nog heel wat te wachten Hou ons op de hoogte *digi knuf*
nou meid we dachten dat het nu doorgezet had bij mij maar weer helaas... net een uur lang weeen gehad om de 4 min kwamen ze en hielde 1,5 min aan... en opeens waren ze ook echt zo weer voorbij grrr...Ik hoop zo dat het als we op bed liggen weer terug komt en dat het dan echt doorzet... Het voelde heerlijk pijnlijk weer en waren geen krampen voelde echt weer als weeen net als bj de eerste.... we laten de hoop niet zakken en hopelijk kunnen we vanaaf nog genieten van die weeen hihihihi....
Ik ben het ook zat. En dan heb ik pas sinds deze week last van maagzuur wonderlijk genoeg, dus geloof als ik het zo lees dat ik het erger had kunnen treffen! Hier werken rennies gelukkig nog wel. Maar ik wil weer gewoon kunnen lopen en eten en bewegen.... Heb bi en zwangerschapsdiabetes, geen fijne combi. Voordeel is wel dat ik weet dat het nog max 14 dagen duurt nu want ik mag niet over tijd. Maar van mij mag ze komen!
Hier is het nog altijd rustig... Pfff. Ik heb soms echt het gevoel voor eeuwig en altijd zwanger te zijn!! Toch gek eigenlijk he: je leeft maanden naar die 40 weken, en als je dan een week of 38 bent denk je nu mag die komen, het is tijd, blablabla... dat maakt het net zo moeilijk denk ik! Dinsdag ben ik 40 weken... Bij zoontje ben ik bevallen met 40+1. Hopelijk loop ik er niet te ver vandaan deze keer! Overmorgen naar de gyn. Hopelijk heeft die wat goed nieuws voor me of wilt ie me strippen ofzo...
Hier ook nog rustig pfffff. Heb gisteren ananas gekochtdus gaan we straks het hart van de ananas maar dens op peuzelen misschien helpt het en anders heb ik nog de wonderolie
Oooooh wat heb ik heeeeerlijk geslapen vanacht zeg! Lekker *zen* op de bank gelegen met manlief en om 11uur gaan slapen. Pas om kwart over 5 wakker geworden om te plassen. En toen om 7uur werd Tygho wakker maar die is door manlief onder zn hoede genomen. Lig nu nog lekker in bed terwijl Tygho benedne aan het spelen is en manlief met de E-tjes op het voetbalveld...voel me echt ff lekker rustig vandaag. Strakjes boodschappen en misschien toch nog maar naar de verjaardag van ons neefje ook al is dat een half uur rijden... Bij zoonlief met 39+5 bevallen...dat is morgen. Dat gaat niet gebeuren denkik. Maar dinsdag weer naar de vk(was niet de planning zei ze) maar hopen dat dat dan de laatste x is.
ik wou dat ik ook kon zeggen dat ik lekker geslapen heb... Maar nee ik heb vannacht om het half uur weeen gehad en de hele nacht last van harde buiken die niet weggingen en om de 3 kwartier moes ik gewoon na de wc.... NOT FUNNY!!!!!... Ik moet ook overmorgen na de verlos en dan horen we ook hoe het verder gaat... hoop dat ze me willen inleiden want daar gaat het gesprek wel over... We wachten af he meid wat ze maandag te vertellen hebben en hopelijk hebben ze goed nieuws voor ons... Misschien belande we op de zelfde dag in het ziekenhuis hihihihi alleen hebben we allebij een ander ziekenhuis lol...