Haha ik hoop het. Ik zie trouwens net op mijn zwangerschapskaart dat ik 2cm ontsluiting had. Straks even flink wandelen en dan afwachten maar....
Nou ctg was goed, mocht gewoon naar huis. Morgen nog een keertje terug en dan weer echo. daarna wou ze een "plan" maken. ik ben benieuwd! als ik nu zou bevallen zou me niet zo goed uitkomen trouwens, heb net een flinke koortslip!! :x
Hier helaas nog niet... Kleintje vermaakt zich prima in mijn buik, dus ziet ernaar uit dat het inderdaad inleiden wordt dit weekend... Hopelijk bij de andere dames meer voortgang!
De datum van de keizersnee hebben ze toch eerder gezet. Nu is het ipv 29okt, 25okt. De gyn vond het toch beter om de kleine eerder te laten komen. Dus nog uiterlijk 13daagjes en mijn babytje word eindelijk geboren.
@Rozeroos: spannend he, om te weten wanneer je kindje geboren gaat worden! Hoe gaat het trouwens als je meisje zich uit zichzelf al eerder aandient?
Als ze eerder wil komen word het een spoedkeizersnee. Mijn laatste bevalling braken mijn vliezen als eerste en kwamen de weeen niet opgang. Met infuus duurde de bevalling 6 uur, dus verwacht niet dat deze kleine ineens heel snel geboren gaat worden. De internist heeft al een duidelijke hoe en wat als brief klaar liggen voor het geval dat ze eerder komt. Ook de gyn heeft alles netjes geregeld en wil liever dat ze zichzelf aandient. Dat zou het beste zijn voor de baby, want dan is ze zeker klaar om geboren te worden. @miepmiep, wat spannend. nu al 13dagen overtijd. Vandaag of morgen heb jij ook heerlijk je beebje in je armen. Alvast suc6 met de bevalling.
Hier heeft het doorgezet meiden!!! Na een vlotte en makkelijke bevalling zijn we vanochtend 10u opnieuw ouders geworden van een gezonde dochter!
@Saartje: gefeliciteerd! Wat fijn dat het zo goed en vlot is gegaan, geniet lekker van elkaar! @Rozeroos: Dankjewel! Ik hoop dat jouw ukje dan uit zichzelf besluit te komen, inderdaad wel beter ja! Fijn dat ze het allemaal zo goed hebben geregeld
Gefeliciteerd wie bevallen is... Hier inmiddels ook bevallen van een zoon sylvano geboren op 10-10-2012 om 22:55 hij is 49 cm en 2840 gram... We moesten 24 uur blijven en kon helaas niet op zsp komen nu zijn we heerlijk thuis en genieten van onze kleine uk.... Bevalling is goed verlopen om 6:15 in het ziekenhuis beland met 2 cm ontlsuiting en hele erge weeen... Ze hebben me gestript maar dat heeft niet geholpen en daarna heb ik gevraag of ze me vliezen wouden breken en weeen opwekkers wouden toedienen omdat ik wis van de eerste bevalling dat mijn ontsluiting na de 10 cm heel lang kan duren en ging ff over leggen en dat mog... Ik heb tot 6 cm ontsluiting rond 8 uur een ruggenprik gekregen en ze zijn een uur bezig geweest met de ruggenprik en kwam toen benee en had opeens 8 cm ontsluiting... daarna nog ff kunnen rusten en opeens rond 22:53 voelde ik dat ik moes poepen en in 3 persweeen was onze uk eruit... Dus de aanloop na de 10 cm duurde aardig lang maar met 3 persweeen hadden we onze uk in onze armen... Toen ik zei tegen het personeel die op me kamer was dat ik een poep gevoel had zeiden ze van ga maar op de zei ff liggen da gaat de ontsluiting wat makkelijker maar dat wou ik niet en hun wouden eigelijk net de dienst over geven toen ik opeens zei dat hij eruit kwam... dus voor hun nog leuk omdat ze me de hele dag geholpen hadden om tog mijn bevalling nog te mogen zien en voor ons ook...Ik ben niet ingeknip of uitgeschuurt dus ondanks de lange aanloop een hele mooie en redelijk pijnloze bevalling gehad.....
Gefeliciteerd saartje met jullie dochter en samantha gefeliciteerd met jullie zoon. Geniet van julllie ukken, meiden na jullie harde werken. Xxx joyce
Gefeliciteerd allemaal! ben blij voor jullie!! hier alles nog rustig, alles bleek toch goed te zijn. kindje wel op de onderste groeicurve...... baal k een beetje van maar goed. ben blij dat ik niet ben ingeleid en dat het toch op een natuurlijke manier kan ongeduld slaat weer toe XD
Meiden van harte gefeliciteerd met jullie kindjes!!!! Geniet van elkaar!! Hier vandaag bij de VK geweest en had een andere dan normaal... We gaan hier per week bekijken hoe het gaat en als het me niet meer lukt en hun zien dat ook dan word ik ingeleid.. op dit moment is dat totaal nog niet aan de orde hoor Ze heeft nu wel alles zwart op wit gezet want dat hadden ze nog niet gedaan... Ik hoop zelf dat onze Uk rond de 37 weken komt.. (nogal veel pijn en Uk ligt er al helemaal klaar voor en dat doet soms best een beetje pijn )