Hallo meiden ik zet er ook maar eens weer wat op. Ten eerste namoli gefeliciteerd met jullie zoon. Verder voede ik hier de afgelopen week ook minder leven, maar komt volgens mijdoor ruimtrgebrek en ik eigenlijk gewoon te veel doe, waardoor ik niet alles goed mee krijg. Maar gister rustig aan gedaan en de baby heeft de hele tijd gedanst n mijnn buik. Dus maak me nu niet zo druk meer. Vrijdag weer op controle ben benieuwd, dan wordt bepaald of ik ingeleid ga worden. Verder veel last van mijn onderrug en vooral bilspieren en beenspieren, vooral als ik lig, slaap daardoor ook erg slecht. Lijkt af en toe vooral veel op beginnende rugweeen ofzo. Maar al me al is het nog te doen. Weet trouwens iemand hoe trombose zich uit of vormt? Xx joyce Komop dames de laatste loodjes voor ons we kunnen het allemaal. Ze hem op.
Ow samantha en echt duidelijk een ventje wat leuk en wat een os haar al, nogmaals gefeliciteerd met je zoon
Bij een trombose heb je een gehele of gedeeltelijke afsluiting van een bloedvat. Dat kan bijvoorbeeld in je been gebeuren. Dan zwelt je been op, wordt meestal rood en voelt vaak warmer aan dan je andere been. Ik voel de baby nog regelmatig, ze is erg beweeglijk. Maar nu voelt het niet zo fijn meer, de ruimte is echt te beperkt. Ik ben afgelopen donderdag voor het eerst bij de gyn geweest omdat ik overtijd ben. Alles zag er goed uit, baby heeft het nog prima daar binnen. Geschatte gewicht tussen 4,2 en 4,8 kg. Woensdag mag ik terugkomen, dan ben ik precies 41w. Ik hoop dan een afspraak te kunnen maken voor inleiden en misschien willen ze proberen te strippen.
hier is het begonnen. maar ja k zit nog fluitend achter de laptop..... gister om 23.15 kreeg ik vrij pijnlijke harde buiken / weeen. toen voelde ik en hoorde iets knappen. ja hoor me vliezen. daarna veel pijnlijke harde buiken, vk noemde het geen weeen. en nu 12 uur verder en k voel niks. o o o hoe zal dit aflopen....
Ohhh succes!! Hier braken ook eerst de vliezen en de weeën begonnen ook pas UREN later...echt een HELL dat wachten Succes en toy toy toy!!
Oh Crazy angel ik duim voor je. Heeft de vk je al wel gecontroleerd??? Gelukkig heb je nog even om op de weeen te wachten
crazy angel.. succes Als ik jou was zou ik nog effe slapen of zo. Ben je goed uitgerust voor als het echt begint. spannend hoor! Hier al 2 nachten super slecht geslapen. Voorbeeldje: Naar bed draaien en nog een draaien.. heee nee warme voeten (zo'n hekel aan!!) Uit bed naar de wc.. terug in bed, hey ik voel voorwee zal het gaan doorzetten?? nog honder keer draaien in bed.. auw aan mn schouder en bekken.. fijn. Weer naar de wc. Terug naar bed en weer draaien.. oow nee ik voel me misselijk he bah! Weer eruit en naar beneden. En het zakt de misselijkheid. Terug naar bed en na honderd keer draaien val ik dan in slaap. Kortom 4 uurtjes geslapen en de volgende dag erge diaree. Nu zijn de kids op kdv en heb lekker de rust. heerlijk!
Nou crazyangel dan heb je nu nog max72 uur te gaan voordat de baby er is, vanaf dat de vliezen gebroken zijn. Dus binnen nu en 3 dagen hebben jullie e kleine wonder. Zet em op meid. Succes. Thanks lycka en rozeroos. Xxx joyce
O ja bij bas waren mijn vliezen rond half 10 's ochtends gebroken en goed en wel 3 uurtjes later begonnen de weeën. Hij is wel pas 's nachts geboren om 2:51. Dus het kan wel even duren, maar vond het wel een fijne bevalling.
Afgelopen zaterdag om 8 uur ben ik met precies 42 weken ingeleid door mijn vliezen te breken. Daarna heb ik een uur de tijd gehad om zelf weeen te krijgen maar die kwamen helaas niet, dus toch aan het infuus. Op de lichtste dosering kwamen de weeen al goed op gang, dus die dosering hebben ze aangehouden. Ik kon de weeen erg goed opvangen, heb nauwelijks pijn gehad, maar de laatste centimeter ontsluiting kwam maar niet omdat de baby niet goed lag (hoofdje lag schuin naar boven, alsof hij twijfelde tussen boven en beneden). Ik heb een paar uur persweeen weg moeten puffen, tot er besloten werd dat de baby er snel uit moest. Vacuumpomp erbij maar die pakte niet goed, grotere maat ook niet. Uiteindelijk lukte het echt niet en is de bevalling die zo mooi en goed begon geeindigd in een spoedkeizersnede. Ons prachtige mannetje is om 23.10 geboren waarna hij gelijk door de kinderarts is meegenomen. Hij heeft zuurstoftekort gehad en meconium ingeslikt, hij heeft het dus echt heel zwaar gehad. Hij ligt nu in het kinderziekenhuis, waar hij 72 uur wordt gekoeld om de schade van het zuurstoftekort te beperken. Hij maakt het naar omstandigheden goed, maar het isAfgelopen zaterdag om 8 uur ben ik met precies 42 weken ingeleid door mijn vliezen te breken. Daarna heb ik een uur de tijd gehad om zelf weeen te krijgen maar die kwamen helaas niet, dus toch aan het infuus. Op de lichtste dosering kwamen de weeen al goed op gang, dus die dosering hebben ze aangehouden. Ik kon de weeen erg goed opvangen, heb nauwelijks pijn gehad, maar de laatste centimeter ontsluiting kwam maar niet omdat de baby niet goed lag (hoofdje lag schuin naar boven, alsof hij twijfelde tussen boven en beneden). Ik heb een paar uur persweeen weg moeten puffen, tot er besloten werd dat de baby er snel uit moest. Vacuumpomp erbij maar die pakte niet goed, grotere maat ook niet. Uiteindelijk lukte het echt niet en is de bevalling die zo mooi en goed begon geeindigd in een spoedkeizersnede. Ons prachtige mannetje is om 23.10 geboren waarna hij gelijk door de kinderarts is meegenomen. Hij heeft zuurstoftekort gehad en meconium ingeslikt, hij heeft het dus echt heel zwaar gehad. Hij ligt nu in het kinderziekenhuis, waar hij 72 uur wordt gekoeld om de schade van het zuurstoftekort te beperken. Hij maakt het naar omstandigheden goed, maar het is natuurlijk vreselijk om je pasgeboren kindje zo te zien. We hebben hem nog niet eens vast kunnen houden... natuurlijk vreselijk om je pasgeboren kindje zo te zien. We hebben hem nog niet eens vast kunnen houden...
miep gefeliciteerd met je zoontje en sterkte met alles.... Jammer dat de bevalling niet de laatste cm doorzette en hopelijk mag je je zoontje snel vasthouden en vertroetelen en meenemen na huis... Sterkte met alles ook voor jou man....
dank je wel.. de eerste had ook al zo bos met haar vindt het echt geweldig dan kan ik ze haartje leuk in een hanenkan maken staat altijd zo stoer bij een pasgeboren beeb....
thanks allemaal.. nu nog steeds niks dat echt doorzet :x soms om de 4-5 min. 30 sec. maar vaak ook niks, zoals nu. straks vk hier, k weet niet of k al ontsluiting heb, k vraag het me af eerste 24 uur zitten er bijna op.... dan gaan we de 48 uur in. bij de gyn. maar ik hoop nog steeds op n badbevalling
Oh miepmiep wat jammer dat het zo allemaal is gelopen. Ik hoop dat je snel je kindje vast kan houden. Crazy angel niet eerlijk dit..... Verdorie huppa aan de spring en wandel en op met die weeen. Al zal dat niet zoveel meer uit gaat maken ben ik bang. Weet niet hou het zit als je weeen nu door gaan zitten of je dan evengoed nog naar het ziekenhuis moet ivm infectiegevaar. Good luck meid
Gefeliciteerd miepmiep. Jammer dat je bevalling zo is moeten eindigen. Ik hoop dat je mannetje het goed maakt en snel mee naar huis mag. Ben benieuwd naar een mooie foto!! Hè bah balen crazy angel!! Zo liep het bij mij dus ook maar bij mij zette te weeën wel door na 18uurtjes. Ben wel meteen gestript en moest zoals hier al beschreven staat heel veel lopen en in beweging blijven. Ik hoop dat het doorzet en je vk je straks Mss nog even kan strippen. Succes!!
crazy angel balen zeg dat het niet goed wil doorzetten hoop voor je dat als je straks in bed lig het eindelijk door wil zetten... Of je moet net als barbie gaan hakken (wat mij een dom idee lijk maar oke) En idd veel lopen dat wil nog wel eens helpen... maar iniedergeval suc6 alvast en ik ga voor je duimen dat het vannacht doorzet...
hallo dames, ik ben 15 oktober om 03,45 bevallen van onze zoon kenji weegt 3675 gram en is 55 cm lang.