Ik wil die baby eruit!!!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door TiTaRa, 20 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Flowerpower, dan weet je dus wel goed wat ik bedoel...
    Verrot is dat he :(

2. flowerpower50

flowerpower50 Niet meer actief

Ja, het is soms gewoon niet leuk meer. Nog te zwaar om op te staan en weer eens wat te pakken. Of elke avond achter hem aanvangen en hem op te tillen om zijn tanden te poetsen. En soms ben ik ook gewoon geïrriteerd, en dat vind ik nog zielig ook voor mn zoontje en hij kan er natuurlijk ook niets aan doen.
    Soms denk ik dat die baby er eeuwig in blijft zitten. :p

3. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Hier hetzelfde gevoel :( zo klote!

4. TiTaRa

TiTaRa Fanatiek lid

25 aug 2008
    1.016
    0
    0
    Interieurverzorgster (mooie naam voor poetsvrouw)
    Lanaken (Rekem)
    Same right here... Door de week is de vriend werken in bijberoep en in de weekends werkt hij op zijn vaste job... Dus ben altijd alleen met zoontje.. Door de week is vriend rond half 5 weer thuis maar op maandag heeft hij nog avondschool en zit ik alleen met mijn 3 jarige zoontje wat vanalle ongehoorde dingen leert op school die ik hem hier weer probeer zf te leren... En jah en grote mond kan hij ook goed opzetten dus moet hem echt kort houden... Vind dit een moeilijke leeftijd :)

5. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Hoe oud is Tristan???

6. raspberry

raspberry Niet meer actief

Volgende week zondag is het pas volle maan... :( Dit weekend enkel eerste kwartier.
    Dus hopelijk heb je die volle maan niet meer nodig.... ;)

7. samantha1985

samantha1985 Niet meer actief

oke volle maan en wat is het fabeltje daarachter....???

8. raspberry

Nou, geen fabeltje, maar bij volle maan worden er gemiddeld wat meer baby's geboren dan de rest van de maan(d) :)

9. samantha1985

oke nou dan ga ik vanaaf dan maar weer hopen... hihihihi

10. raspberry

Maar 't is dus pas volgende week zondag volle maan... :(
    Dus ik hoop voor je dat je die volle maan gewoon helemaal niet meer nodig hebt ;)

11. TiTaRa

TiTaRa Fanatiek lid

25 aug 2008
    1.016
    0
    0
    Lanaken (Rekem)
    Ooh ja ik zie het net... Is pas volgende week volle maan... Sorryyyy! :)
    @mams: tristan is 3,5 jaar... :) dus alles wat hij ziet en hoort wordt nagedaan en moet hem dus constant herinneren aan wat door de beugel kan en niet...

12. mirmin

mirmin Lid

4 aug 2012
    14
    0
    0
    NULL
    NULL
    Baaaaaaah, herkenbaar!!!!!!!
    Ik ben nu 39.4 weken en ik voel me vandaag zoooooo lamlendig, bijna ziek! Zo half grieperig, maar heb dus geen griep/koorts/verkoudheid, herkent iemand dat?
    En dat opzitten 's nachts en maagzuur totaan de TOP gewoon!
    Bluaaaaaaah! Hopelijk heb ik morgen een betere dag...

13. samantha1985

mmmmm volgende week pas nou hopen dat die sneller is dat de volle maan hahahha

14. TiTaRa

TiTaRa Fanatiek lid

25 aug 2008
    1.016
    0
    0
    Lanaken (Rekem)
    Haha ach ja samantha wij moeten hopen op morgen he!!
    Hoe laat moet jij gaan?
    Ik moet om 12.30u bij de gyn zijn

15. samantha1985

ik om 12:45 hihihih kwartiertje later als jou....alleen ik moet na de verlos toe

16. TiTaRa

TiTaRa Fanatiek lid

25 aug 2008
    1.016
    0
    0
    Lanaken (Rekem)
    Haha ja kwartiertje verschil ma meestal zit ik in de wachtzaal nog een uur te wachten... Als de gyn tussendoor een bevalling gehad heeft ofzo lopen de uren weer wat uit he :) ....

Ooooh ik vind het zoooo spannend vandaag! Hopelijk wordt ik niet teleurgesteld... Denk dat ik anders in huilen ga uitbarsten x

17. samantha1985

oooh ja dat is bij de gyn hier in arnhem rijnstate ook altijd probleem loop ook altijd uit maar niet door bevallingen daar hebben ze weer aparte mensen voor wisselen elke keer af...

ja terleurstelling kunnen we niet gebruiken denk dat ik het zelfde als jou doe janken tot er geen traan meer uit komt...
    maar als ik straks terug ben hoor je meer dus ben benieuwd we duimen voor elkaar....

18. TiTaRa

TiTaRa Fanatiek lid

25 aug 2008
    1.016
    0
    0
    Lanaken (Rekem)
    Oke super! Ik duim ook voor jou!
    En zodra ik iets weet laat ik het ook onmiddellijk weten!!
    Toi toi toi x

19. flowerpower50

flowerpower50 Niet meer actief

Goedemorgen dames,

Hoe gaat het met jullie?

Titara en Samantha, hopelijk voor jullie vanmiddag positieve gesprekken bij de gynaecoloog en verloskundige!! :)

Mams, hoe gaat ie met jou?

Hier alles goed en rustig. Gisteravond was ik ineens moe! Blegh, en ik ben eigenlijk doodmoe wakker geworden. Hopelijk ga ik niet ziek worden, vriendlief en zoonlief zijn vorige week behoorlijk verkouden, koortsig geweest namelijk. Maar lekker een dagje bankhangen dus.

20. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Meiden hopelijk kunnen gyn en vlos iets voor jullie betekenen.

Hoe het hier gaat? Ff met de copy/paste dan maar:

Gister na mn middagdut wakker geworden in een weeenstorm..De ene wee na de andere met amper een minuut pauze. Dus na een uur de vk gebeld. Die vond het wel serieus eruit zien maar nog niet heftig genoeg. Heeft gevoeld, 2-3cm maar het kon vriezen en het kon dooien. En het feit dat ik nu weer met een kop thee achter de laptop zit, zegt wel weer genoeg ofniet :( *jankt* Ik ging kapot van de pijn gister..was amper uit te houden zo snel achter elkaar...3 uur lang heeft het aangehouden, en toen zwakte het alweeeeeer af... Ik ben gesloopt..Kan niet meer..

Deel Deze Pagina